Dagens Kjøp.

Det var jo et knallkjøp =) I og med at det gikk ut av produksjon for nesten 3 år siden. Godt å finne det i en butikk etter så lang tid =)

Neinei, det kom for 3 år siden, men var fortsatt mulig å kjøpe fra LEGO tidligere denne måneden :slight_smile:

stemmer, men på lego siden er den allerede utsolgt.- så ikke dumt å skaffe settet nå.

Kan nevne at settet er blitt enda billigere på pixmania nå, koster 729kr i skrivende stund.

Riktig, det gikk på “siste sjanse”-salg i november.

Jeg er en City og modul…samler så Castle faller litt utenfor min greie. Men de to eldste sønnene mine har samlet opp et og annet sett i denne serien og siden alle sier at man må ha 10193 bestilte jeg det i går fra pixmania etter at det hadde lagt noen uker i handlekurven, litt på vent. Bygninger er jo alltid velkomne. :wink:

Og nå er det ytterligere redusert til 655 kr, ikke verst!

pixmania.com/no/no/20060/xx/ … play-grid/

Mye billig på pixmania nå ja, må vell ta å kjøpe noe ja!

KJØPEDAG!

Startet dagen med 2 småbøtter “rosalego” og noe annet småtteri for under 200 kr, biit.no.

Fulgte opp med 2x MMV (10193) 655,- pr stk., pixmania.com.

Nå i kveld oppdaget jeg ytterligere nedsettelser på pixmania. Det ble Pet Shop (10218) til 809,- ! Town Hall (10224) til 971,- !! og Sopwith Camel (10226) til 445,- !!! :smiley:

  • frakt 125 :unamused:

Ble 2 lego sett på meg i dag,

Brannstasjonen fra pixmania, og Forest Police Station fra europris…

1stk 10193 og 1stk 10224 fra Pixmania i dag morges. Til ca. 1800 kroner. Fornøyd!

Har lyst til å kjøpe 10224 townhall fra pixmania det står pris kr 971,- men når jeg trykker på varen får jeg en helt annen pris : 1226,- !.
pixmania.com/no/no/12574707/ … t-102.html
:question:

Ja, den gikk opp nå for litt siden. Det går opp og ned hele tiden der. Ikke umulig den går ned igjen.

Det tar jo helt av nå…
[setimg]10224[/setimg] har gått opp 400 kr på noen timer. Blir helt stresset av dette :slight_smile:

Her er mitt kjøp på Toys’R’us i dag :
[set]9398[/set]
[set]3221[/set]
:smiley:

Har i dag kjøpt 2 stykk sett [set]66426[/set] på Smart Club alnabru til halv pris.

:smiley: :smiley:

Egentlig er jeg ute etter et juletog i Duplo, men siden jeg ikke fant noe slikt på BrickLink fant jeg ut at jeg måtte nøye meg med dette til bruk under juletreet:

Da blei det flere julegaver til meg selv :smiley:

[setimg]10197[/setimg] [setimg]10218[/setimg] [setimg]7347[/setimg], meget rimelig fra Pixmania.

Funn på Finn: [setimg]8265[/setimg] [setimg]8295[/setimg]og enda en [setimg]8110[/setimg].

HoHo!

Da ble det endlig Jabbas palace 9516 fra Coop obs til 899,-kr. Må jo han den til Rancor pit kommer

Kjøpte min første modular building! Pet shop er i hus og skal bygges som premie for meg selv etter levert masteroppgave på fredag!