Collectible minifig vigs, serie 6

Jaja, det er serie 8 som gjelder nå, jeg henger litt etter da! :stuck_out_tongue: Men her er i hvertfall endelig serie 6 :slight_smile:

Og alle samlet:

Nærbilder av resten på flickr :slight_smile:

Disse er helt fantastiske, asså.Og en stor inspirasjon for meg som bare bygger sett, men hamstrer brikker og håper å komme igang med mocs snart :slight_smile:

Jepp, enig - du har virkelig funnet din nisje her. Som jeg sa på Eurobricks, jeg liker mekanikeren og slakteren best - og gleder meg til å se disse (og de andre, går jeg ut fra) i Skærbæk :slight_smile:

Disse er så kule Cecilie, en glimrende måte å stille de ut, tror jeg må kopiere noe av dette etter å ha skaffet meg litt flere, håper ikke det gjør noe?

Du opprettholder din høye standard :smiley: Det er tidligere i denne tråd sagt at dette er din nisje, noe jeg er enig i! Gleder meg til de kommende seriene og hva du får til der…

Flotte greier! Igjen!
Digger spesielt den palmen. Det var en veldig original måte å lage en palme på.

Og så lurer jeg på hvilken deler som den saken bak til høyre bak frihetsgudinna er laget av… Den grå saken. Ser ikke helt hva de øverste delene der er for noe…

Takker folkens :slight_smile:

Det må du gjerne gjøre :slight_smile:

“Saken bak frihetsgudinna”, ser du ikke at det er Eiffeltårnet? :stuck_out_tongue: Ja, det står faktisk en (noe mindre) frihetsgudinne i Paris, med Eiffeltårnet i bakgrunnen. Google it :wink:
Men ja, du lurte vel på hvilken del det er som er øverst, og det er et av de nye våpnene: bricklink.com/catalogItem.asp?P=94158d
Ble vel først laget for disse Heroica spillene, men jeg har det fra [set]6918[/set]

Ah! Selvsagt er det Eifeltårnet, tenkte ikke at Eifeltårnet lå i samme by som Frihetsgudinna… min feil :slight_smile:

Ikke hadde jeg sett den delen heller før. Takk for oppklaringen.

Jeg trodde det var Empire state building

Tøfft, godt å se du er i gang igjen. Bare å komme ajour :wink:
Hadde mest sansen for mekanikeren, med løftbukk gitt.