Collectible minifig modulær hylle - serie 4

Jeg rakk akkurat å gjøre ferdig serie 4 i tide til å fotografere dem og pakke dem ned for å ta med til AFOLCon i Manchester. Der hadde jeg for første gang muligheten til å ha alle seriene ved siden av hverandre :slight_smile: Her er noen bilder (bilde av hele stasen nederst):

Og så kunne jeg ikke motstå å lage to som passet sammen for Frankenstein og monsteret hans :wink:

Here serie 4 sammen:

Og alle seriene sammen, slik de stod på display på AFOLCon:

Som vanlig fins bilder av alle på flickr :slight_smile:

FABELAKTIG! :smiley:

Du blir bare bedre og bedre. Regner med at du fikk gode tilbakemeldiger i bøtter og spann på AFOLCon.

Einar

Alle er et bra stykke arbeid, men et par av de du har lagd til serie 4 var ekstra fete! Spesielt skateren, musketeren og atom fyren.
Imponert (og misunnelig) over byggverket ditt - må ta seg veldig, veldig bra ut på en utstilling!

Skikkelig stilig alt sammen. Hvordan planlegger du en “kulisse”? Tegner du først, eller bare setter du i gang med bygginga?

Veldig bra Cecilie :slight_smile: Mange kule og fantasifulle scener/kulliser til minifigene!

Cecilie: Må bare bøye meg i støvet og si at du er det master of vigs :slight_smile:

Helt rått, utrolig fantasi !

Har samlet alle disse seriene til nå og kunne også tenkt meg et slikt diorama :smiley:

Er det mulighet for at du lager byggebeskrivelse i LDD for dem? Plis ?
Kunne jo kanskje gjort det selv også med flere bilder?

Takk alle sammen for hyggelige kommentarer :smiley:

Jo, fikk masse gode tilbakemeldinger på AFOLCon. Folk flokket seg foran displayet mitt så det var helt villt :stuck_out_tongue: Mange unger som hadde lyst til å gå hjem og lage sine egne sånne.

Det så nok ganske imponerende ut med alle 64 samlet ja :wink:

Alle disse er planlagt i LDD før bygging. Det har å gjøre med at jeg alltid trenger å bestille masse klosser for å få det slik jeg vil… Men LDD-variantene er å regne som skisser, da jeg gjør forbedringer underveis i bygginga.

:sunglasses:

Ja og nei. Som nevnt over planlegger jeg dem i LDD før bygging, men LDD-variantene er ikke komplette, og derfor ikke egnet som byggeinstruksjoner for dem. Du kommer nok lengst ved å studere bildene og finne ut av hvilke teknikker som er brukt. Og så er det vel gøyere å prøve å lage sine egne varianter enn å kopiere noen andres? :wink: Men du må gjerne spørre hvis du lurer på hvordan jeg har fått til en bestemt teknikk.

Det er høj klasse Cecilie!
Mon man kan få dem at se i Skærbæk?

Takk :slight_smile: Kan godt hende det blir en tur til Skærbæk på disse ja :wink:

Hadde ikke ventet mindre fra deg, Cecilie! Godt jobbet! Detaljene og relevante settinger for vignettene er strålende!

Ytterst enig.

Okidoki :smiley:
Men du kjenner ikke meg, fantasien suger barken av et juletre, så endel inspirasjon må til.
Dine løsninger var bare fantastisk kule, og jeg kan ikke forestille meg å klare å lage noe jeg er mer fornøyd med.
Jeg har heller ikke en haug med varierte klosser å pusle med, og er ikke så kjent med alle variantene av klossene.
Ikke er jeg stort bevandret i LDD heller, men jeg får sette meg ned og se igjennom klossebiblioteket.
Takk for velviljen. Blir vel fort høst før jeg får satt meg ned og puslet med dette. Mye annet som må gjøres i sommer.
Tenkte å ta turen til Outland i Kirkegata i helgen, og unga ville være med når de hørte om butikken gitt :smiley:

Har sett på hyllene dine, Cecilie. Flott og gøy å se dem alle samlet. Fin utstilling. Har du postet den på Eurobricks?
Bård

Takk :slight_smile: Og ja, de er på EB: eurobricks.com/forum/index.p … opic=54818

Det er der jeg var for et år siden, da jeg begynte med disse :wink: Øvelse gjør mester, og bricklink er din venn. Stå på! :slight_smile: Og ja, Outland er et kult sted :smiley: