Collectable Minifigures - 71023 THE LEGO® MOVIE 2

Hei,
Er det noen som har bestilt 60 stk Collectable Minifigures fra shop.lego.com før?

[setimg]71023[/setimg]

Lurer da på om man risikerer å få 60 stk tilfeldige poser løst eller om man får en komplett boks.

På forhånd takk for hjelpen!

Du får da 60 tilfeldige løse poser og ikke en lukket/forseglet boks. Kjøp heller fra brikkebutikken.no. Det gjør vi andre her :slight_smile:

Edit: brikkebutikken.no/minifigs/ … men-2.html

Selv om du får løse poser så tror jeg det er en brukbar sjanse for gjengen som pakker er late og tømmer oppi innholdet fra en hel boks istedenfor å telle opp manuelt, men risikoen er jo absolutt til stede for at det blir litt ymse. :laughing:

Siden det er salg på S@H på disse nå så tror jeg uansett det lønner seg å bestille derfra.

Takk for svar. Er klar over Brikkebutikkens gode priser for oss meldlemmer, og jeg pleier derfor å handle nettopp derfra. Men med tanke på s@h´s salg på disse for tiden er det ca 400 kroner spart å handle på s@h fremfor Brikkebutikken for tiden. Vurderer derfor å ta sjansen for en gangs skyld…

Var det ikke snakk om at en skulle kunne handle hele esker hos Lego framover? Mulig jeg husker feil :wink: