Brikkelauget-møte

Haha, det går bra med GPS… Very Happy det var min feil forrige gang og den reddet meg (den valgte litt mystiske veier fra Drammen, men det gikk bra til slutt!)

Har ikke GPS, klarer meg fint med mine utrolige navigasjonsevner.Razz
Det der skulle ikke være noe problem, GuleSider ga meg en kjørerute som er veldig rett frem. Skriver såklart ut kart, kjøreruten er litt for lang for meg å huske sånn uten videre.

Ok, den ene “drosjen” drar fra Forskningsparken (mer presist, parkeringen foran Veilaben, Gaustadalleen 25) kl.17:30. Dvs. ikke Haugenstua som jeg sa tidligere!
To ledige plasser igjen (kanskje tre, kommer an på hvor mye Bjørn Einar har med seg… og MOC-ene hans er ikke små Very Happy). Si ifra om det er flere som vil være med.

Jeg har tenkt å saumfare byen for gode tilbud på dagtid på mandag så jeg har egentlig ikke tenkt å ta noe med, så vi kan sikkert si at det er 3 plasser igjen i bilen.
Gir heller plass til flere deltagere enn mocs denne gangen. Har uansett ikke noe ferdig utover det som finnes i galleriet fra før.

Jeg har vært i tvil om jeg skulle ta den med, ettersom den er rett stor (og det finnes millionvis av bilder av den på nettet) men tross ikke så lett å få tak i for oss i Norge: Vil dere at jeg skal ta med meg mitt eksemplar av Café Corner til møtet i morgen, slik at dere kan få tatt en skikkelig kikk på den?

Jeg har vært i tvil om jeg skulle ta den med, ettersom den er rett stor (og det finnes millionvis av bilder av den på nettet) men tross ikke så lett å få tak i for oss i Norge: Vil dere at jeg skal ta med meg mitt eksemplar av Café Corner til møtet i morgen, slik at dere kan få tatt en skikkelig kikk på den?

Jepp! Cool

Det hadde vært kjekt Smile
Har du kanskje en ekstra til salgs, hehe? Razz