Brikkelauget-møte

Jeg kunne tenke meg å delta. Skal til Legoland fra 28 April til og med 1 Mai. Er det snakk om ukedag eller helg? Regner med at folk har nok å gjøre i helgene, så hva med torsdag 3. Mai? (Edit: evt senere dersom vi skal få med oss alle. Før 28 april passer også for meg. )
Andreas

Senere, please Smile Jeg foreslår enten 6.mai (søndag, om det passer bra) eller senere… hittil har det ikke vært problemer med at det var helg, men om noen synes en ukedag blir bedre så kom gjerne med forslag.

Matija wrote:
Senere, please Smile Jeg foreslår enten 6.mai (søndag, om det passer bra) eller senere... hittil har det ikke vært problemer med at det var helg, men om noen synes en ukedag blir bedre så kom gjerne med forslag.
Hva med mandag 7. mai ? Vi kan ikke være i kjelleren hos meg, der er det Lego... ... men stua (eller terrasen hvis været er ok) kan nok brukes. mvh Helge

Med unntak av 8. , 14. og 22. mai, så passer stort sett alle dagene i mai for meg.

  1. mai er fint for meg Laughing

Jeg kan ikke i helgene 4-5 eller 18-19 mai, men har ellers jevnt over gode muligheter i resten av mai. Kommer gjerne på møtet. Mandag 7. mai som er foreslått passer fint for meg.
Tør man håpe på skyss videre fra Oslo? Matija, Thomas?

Niks problem!

  1. mai passer for meg også. Smile

Da sier vi at datoen er 7. mai Exclamation Håper fortsatt at flere vil delta!!!
Kl. 19.00 er vel en grei tid!?

passer ikke uka med en 7 mai da jeg er proff pappa den uka(2 små damer )men kos dere med legobygging ,jeg bygger stort hus om dagen tyrolerhus i skala en til en.dyrt ja

aajejo wrote:
tyrolerhus i skala en til en
Shocked ?
  1. mai passer bra… Er det noen som passerer Horten som kan ta meg med???

Andy bor på Skoppum, right?!

BØNNA wrote:
Andy bor på Skoppum, right?!
That's right (enn så lenge). Om jeg ikke passerer Horten, så skal jeg vel alltids klare å svinge nedom... Wink Tør ikke love 100% på dette tidspunkt at jeg skal delta, men satser på at jeg kommer. Da kan du sitte på Bjørn. Send meg en PM gjennom medlemslista når det nærmer seg, så avtaler vi evt da. Andreas

Det er fortsatt lov til å melde sin ankomst til møtet! Fint om noen tar med noen små-moc’s også. Alltid gøy å titte på andres arbeid! Very Happy

Er 18.00 passe tidspunkt å starte ?
Si fra hvis det er noen som trenger å bli hentet på togstasjonen.

Ok for min del. Om det er noen (f.eks Bjørn Einar) som må tas med fra Oslo S (eller enda bedre, Haugenstua stasjon) send pm/mail/sms så at vi avtaler det.

Jeg har ingenting i mot å møte opp kl 18.00. Passer meg fint.
Men, jeg trenger en adresse, slik at jeg vet hvor jeg skal kjøre! Hvordan er parkering i området osv? Ikke hadde det vært særlig snilt mot Helge å ikke møte opp pga ingen adresse, heller!
Jeg planlegger å ta med hva jeg fikk ut av 2x 10183, to ekstra togmotorer og minimalt med ekstra deler. Noen som forresten er interesert i å se et 7897 med lys i begge ender - ikke så veldig spektakulært men det ser flott ut når det kjører.

Jeg er stuck in Houston. Kommer ikke hjem før 8. mai, og kommer mao ikke på møtet. Litt dumt, for jeg har fått spørsmål om Brikkelauget vil være med på å bygge en kopi av Gjøvik anno 1861 i målestokk 1:100. Tenkte vi kunne diskutert det på møtet. Lager en egen tråd om saken. Smile

Freddie wrote:
Men, jeg trenger en adresse, slik at jeg vet hvor jeg skal kjøre! Hvordan er parkering i området osv? Ikke hadde det vært særlig snilt mot Helge å ikke møte opp pga ingen adresse, heller!
Øvre Lianveg 11 3400 Lier Skriv ut kart før du drar; Matija har prøvd å kjøre på GPS og vil nok ikke anbefale det...