brickowl.com

Noen som har prøvd siden?

Har bare brukt et par minutter på å surfe rundt på den så langt, så ikke rukket å gjøre meg opp de helt store meningene…annet enn at det så litt mer 2013 ut enn bricklink. Noe som kan være både positivt og negativt.

Haar ikke hørt om den siden før nå. Kikket litt rundt på siden og skjønner at det er en konkurrent til Bricklink.
Første inntrykket er jo at det har en lysere og mer moderne design på utseendet enn Bricklink.
Men ellers synes jeg det manglet veldig mange funksjoner som allerede er på Bricklink.
Tror det skal mye til før dette blir en utfordrer til Bricklink, det eneste possitive er at denne konkurransen kan føre til at Bricklink blir mer modernisert i designet sitt :slight_smile:

På Brickowl synes jeg det var mer komplisert å finne frem på en enkel måte, men det kan være fordi jeg har brukt Bricklink så lenge at jeg er vant med den måten å finne frem på.
Brickowl sliter også med å være ny så de har få bilder på delene, lite antall butikker som selger deler og derfor ett veldig lite utvalg av deler og sett.

Tror jeg kommer til å holde meg til Bricklink en stund til :slight_smile: