Bordlayout utstillingsdelen

Utstillings/MOC-delen av KlossExpo har fått tildelt ca samme plassen som i fjor.
Her er planen for hvem som skal stille ut på hvilke bord, og hvor de bordene skal stå.

[KlossExpo bordfordeling - Google Presentasjoner]

Denne oversikten vil også printes i noen eks som fordeles rundt i hallen.

PS: Små endringer kan forekomme dersom det kommer noen i-siste-liten påmeldinger.

5 Likes

Ser ut som mitt bord er for lite til å stille ut mine modeller av MX3000 vogner som brukes
på t.banen med plattform.
Jeg glemte å skrive størrelse på den i min påmelding så jeg sende mail til de med
korrekt størrelse som er på ca 40 x 232 cm.

1 Like

Du har fått en del av langsiden på sceneelement-bordet B3, som er to meter bredt. Det vil si at du har ca 1 meter bredde, og dere er tre personer som deler på 8 meter lengde. Ut fra de påmeldte størrelsene så skal det gå helt fin-fint :slight_smile:

Takk for info da har jeg sett litt feil på størrelse der.

NB! Arrangøren har bomma litt godt på hvor mye plass vi har på MOC-området, så mye i det delte kartet blir desverre feil. Jobber akkurat nå med en ny plan! Håper på samarbeidsvilje fra dere alle når dere etterhvert kommer rennende inn :wink:

1 Like

Håper det er igjen litt plass igjen til meg når jeg kommer og stiller opp min lille utstilling i morgen tidlig…? :face_with_peeking_eye:
Jeg er opptatt annetsteds, så går dessverre glipp av all moroa i kveld (men jeg har bedt Lasse om å sikre meg kosepose etc.) :wink:
Ses i morgen!