Bøkkerens hus

Etter respons på Flickr har LEGO-selvtilliten steget til nye, uante høyder (takk L@go :smiley: ) Jeg holder på med en middelalderby og nå er noen av modulene ferdige. Dette er den jeg er mest fornøyd med.


The cooper’s house by birgburg, on Flickr

Birgitte

Fint! Kjekt å se temaet i andre farger enn brunt og grått :slight_smile:

Se det ja! Velkommen. Jeg er ikke så voldsomt aktiv her selv ennå, men det er vel mulig det tar seg opp etter hvert. Og da kan jeg jo godt gjenta at jeg synes bakken er veldig stilig - den minner meg om flere steder i Bergen. Også enig i at det er artig å se såpass spreke farger :slight_smile:

Veldig lekkert dette her :slight_smile: Som andre sier, kult å se så mange spreke farger :slight_smile:

Fantastisk. Og det første som slo meg var det samme som de andre har kommentert: farge sammensetninga var veldig bra! Godt å se andre farger bli brukt på hus en grått å brunt.

Syns du hadde fått til en masse flotte detaljer. Selv likte jeg det buede vinduet og at du har laget det hele i en bakke.

Strålende, jeg var inne på flicker også, masse bra detaljer, knivstikking og vindruetråkker…flotte farger