BELUG-oppmerksomhet

Hei! Ser at BELUG har lagt ut en liten artikkkel om at det er LEGO-world i Oslo neste år. http://www.belug.be/portal/index.php?option=com_content&task=view&id=131&Itemid=1
Kanskje lurt at vi allerede nå tenker på å få besøk av andre LEGO-klubber til arrangementet!? Very Happy
Kommer straks info om neste møte i Brikkelauget, hvor vi kan diskutere dette også!

Vi tenker jo på besøk av dem! Det var forresten jeg som tipsa Belgiere (såri! Wink) da jeg prøvde å få han ene til å komme hit med Heddal-kirka. Han sa han skulle sjekke om han kunne få til noen fridager, vi får se Smile

Fortjener dette egentlig en ny tråd når det allerede er en om LegoWorld i Oslo?

Bra jobba, Matija! Very Happy

Matija wrote:
Vi tenker jo på besøk av dem! Det var forresten jeg som tipsa Belgiere (såri! Wink) da jeg prøvde å få han ene til å komme hit med Heddal-kirka. Han sa han skulle sjekke om han kunne få til noen fridager, vi får se Smile
Supert Smile

Daws, I drenge og piger!
Kostyme? Korsen kostyme?
Æ var utkledd som Horst Schlämmer nylig. Og siden halvparten av gjesten ikkje kjente meg (men Horst Schlämmer), så gikk det veldig bra.
“Hæææ?!”
Sjekk Horst Schlämmer på You Tube, så skjønner Du.*
Og så kunne æ tilby (min) kostymering som Legomann.
Ukostymerte hilsener
Michael
*Forståelses-, hensyns- osv-fullt, som æ e, vil æ utstede en advarsel: Horst S. er en blanding av Synnøve S. og Fridtjof, så bare dem med god blodtrykk burde se på.
Da gjenstår ev. bare problemet med å oversette Horst Schlämmer.