Årsfest/Årsmøte

  1. Juni avholdes årsfest/årsmøte for Brikkelauget. Detaljert invitasjon vil snart bli lagt ut, så hold av lørdagen og søndagen i LEGO’ens navn! :laughing:
    Det ser ut til at arrangementet vil gå av stabelen i Oslo-området. Det blir lagt opp til hyggelig samvær med grilling og uhøytidlige konkurranser og overnatting. Vi må holde 18-årsgrense på festen, men årsmøtet er åpent.
    Følg med i denne tråden for mer informasjon når de med estetisk sans har designet invitasjonen. :wink:

Ser ut som det drøyer litt med invitasjonen, så da ber jeg dere melde dere på arrangementet på denne tråden! :smiley:

Jeg blir gjerne med på både årsmøte og årsfest. Hvis man må melde seg på til overnatting så blir jeg gjerne natta over. Det ville vært praktisk. Jeg gleder meg!

Jeg har også lyst å komme, og hvis det er mulig kan jeg også ta med borgen min.

Er påmeldingen bindende?
Angående min deltakelse er det litt sånn at det kommer helt ann på hva feriepengene rekker til, og det vet jeg ikke før om enda en tid fremover. Men har veldig gjerne lyst til å være med på årsmøte.

Kommer jeg nedover så blir jeg å ankomme hovedstadsområdet på fredag kveld eventuelt lørdag morgen og returnerer nordover søndag kveld. Overnatting fikser jeg eventuelt selv… har telt :wink:
(om noen har ledig gratis teltplass i hagen så funker det også :wink: )

Nå er det først og fremst viktig å få en ca. oversikt over hvor mange det kan bli. Meld deg på, så konfirmerer vi påmeldingen litt senere! :smiley:

Jeg kommer definitivt.

Hei
Jeg kan dessverre ikke komme. Hadde allerede booket tur til Bergen 8 Juni, så budsjettet holder ikke til begge deler.
Have fun!

Andy

Jeg kommer heller ikke.
Håper dere får det hyggelig og legger ut eventuelle bilder.

Hadde vært bra, men akkurat i det tidsrommet er jeg på Oppdal og faller ned mot bakken:/
Neste år :mrgreen:

Skal prøve å komme hvis jeg får tid på lørdag.
:wink:

Årsmøtet blir arrangert hos meg i Lier kl 18.00; gi beskjed hvis dere trenger kjørebeskrivelse.

Det har mulighet for å overnatte; ta med sovepose.

Ta med grillmat og drikke, jeg ordner med salat og poteter av et eller annet slag.

Håper flest mulig gamle og nye medlemmer har anledning til å komme!

Hvis jeg skal møtte på Årsfest/Årsmøte trenger jeg å vite hvor HELGE bor hen,ser at jeg kan ta NSB lokal tog til lier/drammen.Årsmøtet blir arrangert hos meg i Lier kl 18.00; gi beskjed hvis dere trenger kjørebeskrivelse.
:wink:

Jeg kan desverre ikke komme til møten.
Jeg håper jeg har tid neste gang.

Kan ikke komme på Årfest/Årsmøte da jeg har blitt syk over natten.
:cry:

Savner fortsatt referat fra møtet…
Noen fremgang i saken?

We sat down, drank, got drunk, falled down! :laughing: