Amalienborg prosjektet

I et år har jeg og 5 dansker bygget dette layoutet (Marmorkirken og Kongeskipet var bygget tidligere) og hadde “urpremiere” på LEGO World i forrige uke. Layoutet er på 13 x 47,5 baseplates (ca 3,35 x 12,2 meter)

Her er video av prosjektet: youtube.com/watch?v=YsCmBeE … ture=share

FYYYYYYYIIII.
Skinnsykt prosjekt. Men heldigvis er alt på et plan, i motsetning til på Akershus hvor vi sleit med en modell med et stort høydenivå…
Gratulerer så mye til deg og dine venner Morty.

Enig. Imponerende!!
B

:mrgreen:

Det er det villeste jeg har sett! Av en eller annen grunn falt jeg spesielt for brannen :wink:

Brikkene var veldig shiny :slight_smile:

Det ble noe helt sin syke greier. Så mye fint i England i november men denne tok kaka. Grattis Morty og gjengen.

Fikk enda bedre inntrykk av den her enn fra den nyhetsreportasjen som ble linket til i helgen. Utrolig flott. Har dere noe som helst begreper om hvor mange brikker den inneholder?

Om jeg ikke gledet meg til PKH allerede så…vel, nok en grunn!

Utrolig bra laget byggverk !. :smiley:

Helt sinnsykt. Fantastisk layout!

Den har over 1 million brikker :wink:

1 MILLION :exclamation: :exclamation: :exclamation: :mrgreen: :mrgreen: :mrgreen:

En million brikker!!! Fryktelig bra lagd!

:open_mouth: Hakeslepp

Har kun 6 stykker laget dette?!! Ufattelig! Vannvittig!
Utrolig bra jobbet!!

Og stemmer i med iconq; falt spesielt for den brannmontasjen der. :slight_smile:

Imponerende! :smiley:

Jeg har jo vært hos deg noen ganger å sett prosessen av noe av det, men hadde vært veldig
morro om du hadde hatt litt bilder av byggeprosessen å dele med oss her? Eller i “lukket” forum :smiley:
Se litt løsninger du/dere har valgt innvendig og modulvis :smiley:

Da oppfordrer jeg de søm ønsker det å komme til PKH i Solbergberghallen i april og det vil bli grundig forklart (da er alle tilstede som har bygget modellen) :wink:

Kanskje dere løfter av taket og viser litt? :smiley:

Det blir mange muligheter å studere teknikker etc når modellen blir montert/satt sammen fredag kveld på PKH :wink:

:smiley: :smiley: :smiley:

Utrolig stort og imponerende! Den der hører hjemme i Legoland :slight_smile: