Adventskalender 2009

Har du det?? :smiley:

Da er tiden for årets kalendere kommet!

Erfaringer fra ifjor som endte med 0 stk :frowning: gjorde at jeg er tidlig på jakt…

Extra leker her får ikke de inn før månedskiftet okt/nov, BR likeså.

Stakk innom SparKjøp og der har de City utgaven, sikra meg 2 stk…

Skal få meg 2 Pirates også senere, vi er 4 her ihuset og alle ville ha :smiley:

Hva med deg, fått det inn eller?

Har også sikra meg begge to. Var på vei til kassen med CITY-kalenderen og det siste Pirates-settet jeg mangler, og der stod Pirateskalenderen. Han i kassen påpekte at Pirateskalenderen også var kommet, hvorpå jeg tok med en av disse også. Mannen i kassa var tydeligvis fornøyd med sine salgstriks, og han lurte på om han skulle få legoen likte Star Wars. Njaa sa jeg, og fikk dermed med en Chrome Vader Minifig på kjøpet :slight_smile:

Hva er den nye kalenderen priset til? Betalte 170,-for de 6 stk jeg kjøpte i England.
Pirate var priset litt dyrere enn city sine.

De var priset til 199 kr på Ringo, og det er veiledende pris mener jeg.

Jeg betalte 199,- også, men prisen var uvesentlig for min del, orker ikke de triste ansiktene på barna igjen.

191 for Pirates og 189 for City hos Extra Leker i hvert fall, hatt dem en god stund men har en god del igjen enda (Trondheim).

Ta tikka det inn en melding fra min samboer, 2 pirates kalendere i boks :smiley: så da er jula sikret, ingen jul uten LEGO…:smiley:

Jeg var på Extra Leker i forrige uke, der var de allerede gått tom for Adventskalendre…

Var innom Legoloftet i sentrum i dag, de hadde både City og pirates for 195 per stk, så da er begge i hus…de har fortsatt endel igjen.

Oj glemte å åpne min kalender hihi, tror jeg venter til midtnatt da tar jeg alle 4 på en rapp, hva med dere?? hehe

Det må sies at vi har 4 stk her i huset og jeg vet hva som venter meg :smiley:

oh… bra du sier ifra, har glemt å åpne på begge mine (6299 og 7687) :slight_smile:
Men har vært å reist i denne uka så har ikke vært hjemme før nå…

Fine “gaver” så langt i City kalenderen så langt :slight_smile:

heh…alle settene fra pirates (samboeren sin) og min City er i en isboks nå…litt kjedelig city kalender synes jeg, hadde sist 2007 tror jeg, den var knall!!