80-90-talls Lego selges (Technic, Town)

Selger unna litt Lego som ikke passer så godt inn i resten av samlingen min…

Alt er komplett med bruksanvisning og i pen stand (ingen riper, alt er vasket) med mindre jeg nevner noe annet. Se bilder for stand til bruksanvisning.

Send pm ved interesse.

Technic:

[set]8865[/set] - 650 kr - SOLGT

Flere bilder: dropbox.com/sh/4gzxzjhlfwth … WrlUa?dl=0

Aldri vært blandet med annen Lego, stått bygd opp de siste 25 år. Bare tatt fra hverandre en gang for vasking, så delene er i veldig fin stand. To plater (et på hvert av setene) og noen av de andre blå delene har vært litt utsatt for sol. Burde ha hatt med hånden min på bildet, for denne er virkelig svær.

[set]8640[/set] - 150 kr - SOLGT

Flere bilder: dropbox.com/sh/0dd35qur2g33 … KSGka?dl=0

Mangler Technic fig og en ski, men ellers i fin stand.

[set]8832[/set] - 60 kr - SOLGT

Flere bilder: dropbox.com/sh/ut0siiug4kmh … ajT2a?dl=0

Komplett og i bra stand.

[set]10159[/set] - 1100 kr

Flere bilder: dropbox.com/sh/t9ksllcoamoh … EC0fa?dl=0

Re-release av [set]6597[/set]
Perfekt stand, men av en eller annen grunn er clutch-styrken svakere enn vanlig. Tipper på at alle klossene fra den perioden har dette problemet, men kan også være fordi det har stått veldig lenge oppbygd.

[set]6402[/set] - 180 kr

Flere bilder: dropbox.com/sh/84q2iaw5em9f … ROsSa?dl=0

Settet er uåpnet. En av kantene er litt herpa, men bortsett fra det er esken i fin stand. Kan også kjøpes for 125 kr åpnet, men med eske.

[set]2149[/set] - 500 kr

Flere bilder: dropbox.com/sh/llocjaafxvxm … opcIa?dl=0

Et av klistremerkene på kontainerne mangler, og de andre er delt der panelene møtes. Ellers i veldig bra stand.

[set]1955[/set]

Flere bilder: dropbox.com/sh/3ofizfv2kqya … Ub4la?dl=0

Et av klistremerkene har løsnet, så det har samla seg støv på baksiden. Men ellers i topp stand. De små bilene følger selvfølgelig med, se på de andre bildene. Ikke sikker hva den er verdt, så bare kom med bud.

Rød godsvogn 9v - 150 kr

Flere bilder: dropbox.com/sh/650uy5q58gc3 … zwG5a?dl=0

Perfekt stand. Har også en blå flatbed vogn fra samme sett. Kan selges samlet for 225 kr. (har måttet bestille et par deler, derfor ikke tatt bilder ennå)


Hvis du ønsker å ta en titt på det, kan du godt komme forbi… holder til i Oslo sentrum (postnr. 0178)

Kan hentes hos meg, vi kan møtes i Oslo sentrum, eller sendes. Kjøper betaler da porto…

Hvis vi møtes, er også bytte til classic town eller 12v sett av interesse. Ønsker også vanlige klosser som 1x1, 1x2 osv. og slopes i classic farger, så si ifra hvis du skulle ha mye av det.