75056 LEGO® Star Wars™ Advent Calendar

Noen som har en til salgs eller vet om butikker hvor man fortsatt får kjøpt denne?
Har en kollega som er grepet av panikk…

Outland?

OBS Buskerud Storsenter?

Litt lokalt, men 150 i porto og en kompis så er mye gjort.

Ikke veldig nært, men ser ut til at Bodø og Ski fremdeles har på lager: toysrus.no/serier/lego/lego- … tockStatus

kanskje de gidder å sende? (de ville ikke det siste jeg ba dem om å sende town hall, men denne er jo litt lettere)

Outland har, i hvert fall Oslo. 199,-.

Sikkert flere Briobutikker som har denne også. Bare å gå inn på jakten.no og skaffe seg et gavekort på 50kr for å få den litt billigere.

Obs på City syd har den til 269,- pr stykk

finn.no/31318316

Årsaken til at jeg spurte, var at det var flere butikker i Trondheim og også nettbutikker som var tomme. Takk til de som gav konkrete tips - har løst seg nå så trenger ingen flere tips i denne tråden:)

Og no var det dessverre også tomt hos oss i Luster Bok. La ut klokka ca 16, heile lageret tomt ca klokka 21:(

Forøvrig litt rart - Både Friends og City har de fleste butikkene mange igjen av, men Star Wars…stort sett tomt i området.

Husk at Star Wars-julekalenderen er dyrere. Det fører til to ting:

  • Butikkene tror de dyrere kalendrene vil selge dårligere, så de tar inn færre.
  • Foreldrene kjøper de dyreste kalendrene. Ingen kan jo ha det sittende på seg at de gir ungene billige julekalendre.
    (Se også debatten om å gi brukte leker til vanskeligstilte barn.)

Dette hadde aldri vært noe problem, hadde julekalendere kommet med påstemplet Awesome Rating™.

Min erfaring er at ingen av disse to påstandene er riktige.

Jeg er på desperat jakt etter denne! Hvor/hvordan løste det seg?

Noen som har tips utover at Toys R Us i Bodø iflg. nettsiden har på lager? (ringer dem i morgen)

Hvor befinner du deg, eha?

Jeg bor i Kristiansand, men har en bror i Oslo som kan være behjelpelig. Ellers er jeg villig til å betale for frakt, både vanlig og ekspress!

Send broren din til Outland. Ser ut til at det går unna med disse, så sikkert lurt å gjøre det i morgen :slight_smile:
Billig er det også, 200 (som nevnt over). Skulle de være utsolgt, så så jeg noen til full pris på Hamleys på Steen&Strøm i går.

Takker for informasjonen, sender melding til han med en gang og håper han får tatt seg en tur dit i lunsjen elns. i morgen! Håper det ordner seg, for både små og store :wink:

eha, si fra hvordan det går da, så kan jeg holde utkikk på dine vegne :slight_smile: