42000 Grand Prix Racer og 8110 Unimog vurderes solgt

Hei!

Noen av dere som noen gang har vært borti begrepet… plassproblemer? Mmmja, tenkte meg kanskje det. Når det skjer hos meg pleier jeg å plukke fra hverandre noe jeg har stående og resirkulere klossene til nye ting. Men jeg bygger ikke Technic. Så når en [set]42000[/set] og en [set]8110[/set] blir stående og ta opp plass, som jeg ikke kommer til å bruke til noe, er det en bedre idé å bare selge - hvis noen tilfeldigvis er interessert?

Begge modellene er bygd én gang, og vil bli tatt fra hverandre og eventuelt børstet støv av før overlevering. Klistremerkene er satt på med stødig hånd, og jeg har byggeveiledningene til begge, i samme stand som da de ble tatt ut av eska. Hvis jeg ikke tar helt feil har jeg fortsatt eskene til begge - i alle fall 8110.

De billigste som ligger på BrickLink er ca 650 kroner for 42000 og drøyt 1500 kroner for 8110, så 650 og 1500 høres greit ut, synes jeg - husk at du slipper internasjonal frakt og evt toll. Hvis du kjøper begge får du dem for pakkepris! 2000! Special price just for you.

PM meg hvis du er interessert. Frakt kommer i tillegg, hvis du ikke kan ta imot på PKH eller kjenner noen som kan ta dem med derfra, da.

[setimg]8110[/setimg] [setimg]42000[/setimg]

Ooo, jeg har litt lyst på det men så ringer jo aldri Norsk Tipping til meg! Om noen vil ha de så har jeg plass å ta de med til PKH :slight_smile:

Jeg skal til PKH, så jeg tar dem med dit. Hvis noen som ikke skal dit, vil ha dem, og vil slippe frakt, må de avtale med noen som kan ta dem med fra PKH :wink: