16 custom figurer og deres hjem ved stranda

I anledning en konkurranse på Eurobricks der man må hoste opp 16 custom figurer og lage en 16x16 vig til dem har jeg kokt i hop denne høye saken:

Den er modulær i samme stil som hyllene mine for de offisielle collectible figurene (bortsett fra basen og toppen). Noen individuelle bilder av modulene:

Og alle figurene samlet:

Flere nærbilder for den interesserte (og forklaring av alle figurene) fins på flickr.

Detta er jo bare så bra at jeg trur jeg glemmer den konkurransen jeg allerede hadde glemt :wink:

Kan ikke klare å slå deg…

Mye kreative figurer og som vanlig kanon bra design på modulene - mange bra detaljer, og likte spesielt godt vannet med dykkeren.

Det som hevet figurene dine det lille ekstra, var historien du hadde lagt ved hver enkelt på flickr - mange gullkorn der:D Lykke til med konkurransen!

Bøyer meg i støvet! Dette er virkelig en sjanger du mestrer til fingerspissene :smiley:

Flott MOC cecilie,
Enig med Morty
Gleder meg til å se disse live.
Bård

Har sittet i timesvis å sett på disse nå.
Du er skikkelig kreativ!
Var morsomt med de små historiene du hadde laget.

Men du legger jo lista bare høyere og høyere… lurer på hva du skal få til når vi kommer til minifig collectible series 15? :slight_smile:

Ikke det, jeg har tro på at du klarer å få til noe ut av hver eneste serie eller minifig du selv måtte finne på designe!

målløs

I rest my case…
Og krydser tommelfingrene for dig Cecilie!

Fantastisk!

Rastamannen er min favoritt. :sunglasses:

Høyst bemerkelsesverdig. Flott laget. Han datanerden minnet litt om meg selv :wink: