10185 Green Grocer ønskes kjøpt

Hei

Er det noen som selger eller vet hvem som selger 10185 Green Grocer?
Ny eller brukt. Er interessert så lenge settet er komplett.

Det står en i hylla hos Outland i Bergen - til 6000 kroner, riktignok, hvis jeg ikke tar helt feil…

bricklink.com/catalogItem.asp?S=10185-1

Den billigste på bricklink virker litt suspekt.

Jeg så ikke noe suspekt ved den billigste når jeg gikk inn, men det er ikke noe nytt at suspekte tilbud fra selgere uten tilbakemeldinger raskt forsvinner fra Bricklink.

Riktig. Det lå en billig [set]10185[/set] som ble diskutert her: bricklink.com/messageThread. … nID=755823. Og oppføringen er nå fjernet.

Er oppføringen fjernet eller er den solgt?
Jeg ser Market Streeten han hadde ble solgt.

Så lenge han selger uten tap så må det jo være lov å selge ting uten mye fortjeneste uten å “skyte” selgeren fordi han ikke har noen feedbacks.

En av våra medlemmar på Swebrick (Selander) säljer sitt GG för SEK 3200

swebrick.se/index.php?topic=5665.0

Hör med honom om han kan skicka till Norge.

Det var vel snarere kombinasjonen av at han ikke hadde feedback, solgte billig, ikke svarte så bra på email, ikke svarte på forspørsler fra folk som ville kjøpe lokalt og ville ha betalt via Western Union som var utslagsgivende for fjerningen. :laughing:

Så lenge han faktisk har den gjenstanden han selger, og sender den til kjøper, er alt i orden.

Det er jo greit at folk blir litt usikre når det gjelder betaling med Western Union, men det er fordi det er en sjelden vare på BL.

Ifølge BL er Western Union en betalingsmulighet, så da bør det ikke være noe problem :slight_smile:
Det er vel Western Union som også passer best med “Cash (No COD [Cash On Delivery])”

Ser ut som betingelsene er blitt oppdatert, og modulars fremdeles er til salgs (så skutt ble han ikke):

http://www.bricklink.com/store.asp?p=legocreator101

…men jeg må jo si at en svenske med PayPal og IBAN konto som vil ha penger via Western Union får mine alarmbjeller til å ringe!

Sendte forespørsel til bruker på bricklink uten å få svar. Ble litt skeptisk da.