Workshops innen ulike temaer og teknikker

Vi skal arrangere Skandinavisk Event sammen med Swebrick og Byggepladen i Kongsberg 14.-16. oktober. (Info kommer om få dager)

Hva slags workshops ønsker dere å ha?
Er og aktuelt ift andre Brikkelauget arrangement, men lettere å spørre folk om å arrangere eller lage opplegg når man vet hva dere ønsker. :smiley:

2 Likes

Spennende :smiley:
Forslag:
-Lyssetting av enkelt sett og hele byer.
-Hvordan bygge om eksisterende LEGO sett biler til å ha motor? Både Creator og Technic sett.
-Hvordan bruke motorer i forskjellige sammenheng? Det finnes jo så masse forskjellige motorer, hvem brukes når?

Er iallefall det jeg kom på i farten :slight_smile:

1 Like

Introkurs til Stud.io tror jeg ville blitt ettertraktet

4 Likes

YouTube.com/SirBricks :wink: (jeg bør vel egentlig fullføre tutorial-serien da). Men jo, Stud.io og
Mecabricks hadde sikkert vært interessant for mange

1 Like

Hva med felles mils standard eller hvordan bygge fjell? Syntes å det var gøy å se foredraget på pkh i 21 med ny bruk av deler

1 Like

Kreative prosesser. Jeg kunne tenke meg å høre fra aktive MOC-byggere hvordan man rent praktisk går fram for å bryte opp og løse kreative utfordringer når man har satt seg mål om å bygge noe konkret. (Jeg har en del tanker om disse tingene selv, men kunne godt tenke meg å utveksle erfaringer med andre).

3 Likes