WIP: Heartlake Central.

Friends togstasjon jeg stilte med på PKH2014 utvides. I første omgang med lokstall…
Det meste av rammeverket er klart, mangler selvsagt brikker etter hvert, bestiller eller improviserer.

Gi gjerne feedback, både positiv og negativ :confused:

For øvrig er det første gang jeg prøver å laste opp og legge ut bilder…, for store filstørrelser, så jeg laget meg en flickr-konto!

flickr.com/photos/130288988@N06/

Kult!

Stilig! Liker særlig fargevalget, den “rustoransje” (hva heter den offisielt?) gjør seg veldig godt på en stor bygning.

Om man kan komme med innspill (eller ønsker?) så ville jeg foreslått å droppe lokstall. Mest fordi det ikke er i bruk lenger, slik det var før, og Heartlake er jo moderne, så et “knutepunkt” med lett overgang mellom tog, buss og trikk hadde vært det jeg føler ville vært mer i tråd med linjen til Friends. For å stille opp ledige togsett (eller vogner, om du vil ha det) så ville sidespor til stasjonen være mer det som er i bruk i dag.

Ellers så er det fint å se noen som bygger til Friends-serien! Mye som kan legges til der som øker verdien til serien og lekbarheten!

Syns dette var en veldig god start, spent på fortsettelsen :slight_smile:

For no tull. Han kan jo gjøre Friends til akkurat hva han vil. LEGO legger ikke føringer på kreativiteten, og hva man ønsker å gjøre ut av universet med sin egen samling :slight_smile:

Jeg synes ideen var god med å videreutvikle det du hadde på PKH. Liker det at man bygger nye ting i eksisterende temaer.
Hva sier at Friends ikke har en gammel tog stall ett sted. Selv om Lego har laget moderne sett, så kan jo fantasien bare sette grenser for hvordan byen ellers ser ut.

Fortsett med det gode arbeidet :slight_smile:

OK, ikke si meningen min, greit.

Takk for responsen!

Den dominerende fargen er medium dark flesh, mye brukt i Prince of Persia.

Har en del tanker om videre utvikling. I første omgang få ferdig lokstallen, med en bedre front, tak, interiør, beplantning, og mengder med nips i Friends-sjangeren.
Veldig moro å blande de nye friends-fargene med tradisjonelle lego-temaer, mulighetene er mange. Med nok tid og brikker, samt tålmodighet fra kona, så muligens det neste blir et rosa-preget skifteområde/terminal.

Prøver å sikte meg inn mot PKH2015…

Lowrider dyru spurte jo etter både negative og positive tilbakemeldinger. Så det er ikke feil å mene at i en moderne setting så ville man ikke behøve en tog stall.
Du sa det du mente og var sikkert like velkommen som andre meldinger. Fortsett med det :slight_smile:

Veldig original og morsom moc. Ser ut til å bli en veldig fin lokstall! :slight_smile: