Winter Village Cottage - Sold out

Hmm… La akkurat merke til at 10229 Winter Village Cottage er utsolgt hos Lego nå.
Det er vel siste år denne er å få kjøpt.
Fikk heldigvis sikret meg en slik i høst. Mangler nå bare Marked før samlingen er komplett.

Ble lansert i fjor, så litt rart om den er ute av salg allerede…

Tror Lego bare selger disse settene i 2år (sesonger) før de blir faset ut.
Så til neste år kommer årets sett til å bli faset ut.

Regner med det er samme utfasing på de settene som de andre, den ligger på 1,5 år (6 sesonger)

Ser ut som de kun ligger i et år. Ingen av de andre er tilgjengelige fra LEGO lenger.

Nå er jo Winter Village Market også utsolgt hos lego,det kom jo i 2013 :astonished: …de er veldig populære de vinter settene…:slight_smile:
har lært meg det at de eksklusive sette må ma ikke vente for lenge med… :wink:

Tipper de produserer en batch til med Marked til neste høst. Disse settene bruker å være tilgjengelige i 2 sesonger.

Utrolig kjedelig å oppdage en så flott serie når den er utsolgt! :cry:

Det finnes fortsatt muligheter for å få tak i disse.

Brikkehuset har flere av disse settene.
Lekestallen har vel også.

Prisen er naturligvis noe høyere nå enn da de var i salg.

Takk for tips, sendt forespørsel nå:)

…ser ikke at brikkehuset har dem? Overser jeg noe? :slight_smile:

På finn ser jeg at brikkehuset har Toy Shop, Cottage og Bakery.
Tror ikke han har Post Office, da jeg antakelig kjøpte den siste.
Marked vet jeg ikke om han har.

Ja, ok. Jeg misforstod i mitt forrige innlegg. Jeg fant de andre, men ikke Market som jeg er på jakt etter :wink:

Jeg vill tro at Lego produserer flere Market siden det er så kort tid siden intro.
Antagelig var etterspørselen mye høyere enn de forventet pga den dark blue archen.
Det har jo blitt mange til salgs på BL og prisen har fallt mye.

Outland (Oslo, i hvert fall) har Winter Village Market.

Takker, skal forbi Oslo i morgen. Stopper innom der hvis jeg rekker. Blitt litt vel mye legoshopping i det siste, så det vil svi i lommeboka…