Western Style Station

Kanskje dette etterhvert blir neste byggeprosjekt? 950 brikker slik den er på bildet. “Gjenbruk” av overgangen (viewtopic.php?f=3&t=3121), ellers ny stasjonsbygning :slight_smile:

Mulig jeg bare lar det bli stasjon for enkeltspor og dropper overgangen. Den lille bua på andre siden kan fint passe som “venterom” for et lite stoppested.

Håper ikke du dropper dobbelspor, overgangen var jo knall. gleder meg til å se dette i RB

Steinar

Kjempefint! Enig i at det gjorde seg med dobbelspor :slight_smile:

Bakveggen på skuret ved spor 2 - er det tan tiles? Hvor ange er de? Trodde ikke det fantes tiles lengre enn 8, og de så ut til å være minst 10 om ikke 12. :slight_smile:

Edit: 2x6 tenderer til å bli 12… :blush:

De er 2x6=12 ja :wink:

Stilig stasjonsområde.

Men, blir det ikke langt mellom perrong og vogn med disse skrå som gir 2 i avstand?

Synes 2 er passe stor avstand mellom perrongen og toget.

blir vel bare 2 fra vogna (6 bred), ikke ytterste side av skinna (8 bred) - mao, de brune slopene kommer mellom svillene på skinnene, sant?

Det blir likt som den andre stasjonen, slopene er festet til skinnene.

Den var kul, og jeg ser hvor du har hentet inspirasjonen ifra. Det ble uansett veldig fint i de fargene.

Har jo tittet litt på 10199 Winter Toy Shop :wink:

Fin stasjon, får vi se den IRB?
B

Kan hende jeg bygger den etterhvert, men foreløpig er den bare digital. Har noen andre småprosjekter som er prioritert litt høyere, blant annet utvide med ulike vogner til både passasjer- og godstog. Sistnevnte måler allerede 120cm!