Wall-E

Han er vakker. Og med Chris Mcveigh sin hals - et perfekt build.

Utrolig, han er jo bare søt.

Fantastisk kul! Et vesentlig nederlag på Brikkelaugets jubileumstur i år var at Wall·E ikke var å få tak i, men får virkelig håpe at jeg får anskaffe en slik etterhvert. :smiley:

Tips, motoriser den!
Enda kulere da:)

Har du video av din Sjanten

Skal se hva jeg får ordnet.

Nice

Siden den ikke var å få tak i i Billund, så var det det første som ble bestilt da jeg kom hjem.
Fikk den før jeg reiste til London. Men skal få bygget han jeg også.

Jeg kjøpte modellen da den først kom ut, så min Wall-E snurrer på hodet hver gang det kommer et lite vinddrag i rommet. :frowning:
Jeg spurte derfor Lego customer support for noen uker siden om det fantes et oppgraderingssett for å bygge om modellen min. Jeg fikk aldri noe svar, men i dag fikk jeg plutselig email om at min Bricks&Pieces ordre var på vei. Merkelig, for jeg hadde ikke bestilt noe nylig - men i beskrivelsen står det “Rework bag, 21303”, så jeg antar det er delene som trengs for å få min Wall-E til å kunne poseres med blikket festet i valgfri retning. Yay! :smiley:

Da har jeg fått bygget min modell av Wall*E.
Brukte 2 timer på å sette den sammen, og det er inkludert å sjekke at logoen på alle knottene kom “rett” vei :wink:
Vet ikke om det er mye eller lite tid. Men følte ikke at jeg hastet avgårde…

Men må si at den konstruksjonen på hodet bak øynene var komplisert gitt! Der snudde jo studrettninga nesten for hver ny del man satte på! Ble nesten svimmel av å forsøke å følge med på hva som var opp og ned på delen på den ferdige modellen…

Nå skal jeg finne ett annet sett å bygge… Men skal modifisere Wall*E med motorer etterhvert. Jeg har jo slike fine mikromotorer som kan brukes her :slight_smile:

Edit: glemte å nevne at jeg har den nye versjonen med oppgradert nakke. Den kan lett poseres i alle mulige vinkler og posisjoner.

Min ankom også igår. så nå skal jeg bygge den så snart jeg får ryddet bort noen andre løse ender (les:deler) :wink:, har alt for mye prosjekter samtidig og for lite bord å bygge på.

I går kveld og litt i tidligere i dag ble min Wall-E bygget. Men ser ut til at jeg bør få oppgradering eller den andre fiksen.
Hodet svinge så for man setter det i en litt annen posisjon.

Her sammen med HenrikLegos mini BB-8 modell

[attachment=0]Wall-E- BB-8.jpg[/attachment]

Ser ut som to gode venner!

Ja, etter å ha sett Star Wars TFA så er nok BB-8 blitt en favoritt sammen med de gamle.