Vurderer selge settene jeg har dobbelt av. bare Technic`s.

Settene jeg har er følgende:

-8041
400,-

-8046
100,-

-8065
75,-

-8067
100,-

-8068
175,-

-8070
700,-

-8071
220,-

-8109
650,-

-8110
850,-

-9391
75,-

-9392
150,-

-939
220,-

Alle settene er ferdig bygget og står i hyller.
Esker har bøtet med livet når min kone ryddet på egenhånd og ikke så nytte i tomme lekesker :cry:

Ønsker seriøse bud.

Om prisen er rett kan ALT selges under ett med en flott pakke pris.
Voksen eid og derfor alle untatt ett sett komplett… Ta kontakt om dette er av interesse for deg… kan selge enkeltvis også så sifra

Legger du inn bildelinker fra Brickset på disse ?

Skal prøve meg på det nå ja :slight_smile:

Er kanskje interessert i settene 8109 og 8110. Har du satt klistremerkene på de, eller har du lagt til side arkene? Har du de ekstra delene som følger med settene sortert, så disse følger med? Og er monteringsanvisningene uskadet?

Hva føler du er minste pris du kan selge disse settene for?

På forhånd takk for svar

Thomas Hagen

Hei, her får du svarene du ønsker håper jeg :slight_smile:

Heisann.

Ikke urimelig pakkepris du har satt opp.

Kan du holde de av frem til og med fredag, så kommer jeg tilbake til deg om jeg tar de?

Takker på forhånd.

Thomas Hagen

dere her inne får denne prisen, andre plasser de ligger ute er prisennoe stiver :wink:
kan holde litt igjen men til Fredag blir noe lenge da jeg har 2 andre som også er meget interessert i 8110 og en til i 8109. Begge til 150,- ++ mer pr sett, så jeg ønsker jo snarest mulig “valg” men holde noe tilbake å drøye litt må jeg jo få til. Dog ikke så lenge som Fredag, da trekker andre seg istedet.

Så jo før jo heller, 1500,- ink frakt er ikke mye å lure på om du har lyst på 2 av de beste settene som er i disse tider blant kjøretøy :stuck_out_tongue:

Heisann.

Beklager tilbakemelding på en “sein” fredag, da dette gikk litt i glemmeboka.

Håper du gjorde som du sa og ikke satt og ventet, men solgte de, for etter regninger, mat osv. så har jeg desverre ikke råd til å kjøpe settene av deg pdd.

Håper virkelig du har/får solgt de fort.

Thomas Hagen

Jeg har vært på hospitalen noen dager likavel så går helt fint :wink:
Ingen problem vettu, settene er enda for salg da jeg ikke har fått komunisert med andre potensielle kjøpere når jeg var innlagt, så dem fant andre sett istedet.

Så Spør igjen når økonomien din har stablet seg, kansje jeg har dem enda :slight_smile:

Takk for tilbakemelding :smiley:

Godt å høre at jeg ikke klussa til noe, jeg tenkte på det når jeg satt og skrev forrige innlegg. :slight_smile:

Gir hvertfall lyd fra meg når jeg evt. har råd til setta, så ser vi derfra :smiley: