Vi trenger hjelp - hvem har ansveret for hva :)

I løpet av arrangementet trenger vi litt hjelp, denne tråden forteller om både hva vi trenger hjelp til og hvem som har ansvaret for hva.
Skriv i tråden hva du kan bidra med, og hva jeg har glemt å skrive opp…
Det er ingen oppgaver som binder deg opp hele tiden, og jo flere som melder seg, jo flere er vi til å dele på ting :slight_smile:

Vi trenger hjelp til følgende:

  • Hoff-fotograf, noen som kan ta bilder av alle MOCs til senere bruk
  • Mat, ansvar for innkjøp og orging grilling fredag og lunsj lørdag og søndag
  • Fairy bricks, de trenger hjelp på standen sin, fordeles på flere
  • Transport, noen kommer med flybuss fredag ettermiddag/kveld og trenger å hentes på Leangen
  • Ryddehjelp søndag kveld, alle bidrar, men vi trenger noen navn som kan bli med til “the bitter end” søndag - eller i alle fall til 21.-22. tiden. Jo flere jo bedre.
  • Bidra i inngangsdøra

Ansvarsområder/hvem hjelper til med hva:

  • Arrangementsansvarlig: Harald og Are
  • Generelt oppsett: Harald
  • Stand Brikkelauget:
  • Hovedansvarlig døra: Arild
  • Pengeansvarlig døra: Helge
  • GBC: Lasse / Sjanten
  • Toglayout: Anders
  • Innkjøp mat: Anne Jorun
  • Medhjelpere mat: Marie-Louise, Pär, Lisa, Sorli (grilling fredag)
  • Transport fredag: Svein Tore og Herman
  • Fairy bricks: Eduard, Herman, Kristin, Lisa
  • Hoff-fotograf: Joakim (med bistand av vara-hoff-fotograf Ragnhild)
  • Stream-team: Fredrik, Brikkepappa, Crescentius, Einar, John, Noah, Harald

Kan brukes “her og der”:

  • Knut
  • Lisa
  • Ragnhild
  • sorli (nick)

Kveldsryddegjeng:
Harald → 23.00
Are → 23.00
Kjell Harald → 23.00
2 stk innleide ryddere → 22.15
Svein Tore → 21.00
Oran →
Klossevik → 22.00
Anders → 23.00
Knut → 23.00
Vibeke og banden → 23.00
Lars → 23.00

Kan bistå med transport fredag og rydding søndag kveld (til 21-ish, har et stykke å kjøre etterpå).

I can help with Fairy Bricks, maybe together with Kristin? :sunglasses: :wink:

Kan være med på rydding søndag og diverse.

Jeg kan være med på søndagsryddingen, i hvert fall til 22.00.

Jeg tror jeg kan hjelpe til med:

Fairy bricks, så vidt jeg husker går det an å sitte mye av tiden.

Transport, noen trenger å hentes på Leangen
Jeg kan sikkert hente på Leangen, det er bare ett lite problem: Jeg vet ikke hvor …

Mener dere den holdeplassen som heter Travbanen?

Jeg kan rydde till the bitter end på søndag!

Er også tilgjengelig hvis det skulle være noe behov på fredag før tårnet - f. Eks bringe elementer ned fra skolen søk vi gjorde for to år siden.

Tipper det kan være snakk om flere steder, men Travbanen er nok det mest aktuelle. Det kan vi uansett ta på fredagen, supert at du kan hente :slight_smile:

Hei,

Jeg er ny i Brikkelauget og første gang på LEGO-utstilling. Kommer med et åpent sinn og ser frem til å møte dere alle, litt uskker hva jeg kan bidra med da jeg ikke vet helt hva dette går ut på. Dere får evntuelt bare huke meg inn der dere ser jeg kan bidra. Kan i alle fall være med på opprydding søndag da jeg ikke har fly hjem før mandag morgen :slight_smile:

Knut :slight_smile:

Jeg og Pär kan hjelpe til med mat, men kan ikke ha ansvar for det :slight_smile: Noen må være med ungene da, så vi kan ikke være der samtidig.
Pär kan handle, hvis han får en handleliste :smiley:

Marie-Louise Magni

← Hoff-fotograf

Of course I can help! Kevin and Kristin - the most quiet, introvert people in the whole wide universe, and you! :smiley:

:ugeek:
I still remember your nice photos from, I am not sure 2016. or 2017., PKH in Trondheim. Very nice!

Yippie ki yay!!! :mrgreen:

Jeg kan hjelpe til der det trengs lørdag og søndag, har ingen egne sett denne gangen så er mest med for å hjelpe til i år :smiley: Vet ikke om jeg får til å komme på fredagen enda.

Tror ikke jeg rekker innkjøp, men kan hjelpe til å ordne og rydde etter lunsjen på lørdag og søndag. Kan også hjelpe til med Fairy Bricks og i døra. Blir til vi er ferdige søndag kveld.

Hei jeg Vibeke kan møte tilig fredag hele lørdag og bli til sent søndag, Torger og 3 gutter blir også med søndag må hente de på hurtigbåt ila søndag. Sett meg der dere trenger hjelp.
Første gangen og lærer underveis :wink:
Dette blir gøy!
Vibeke og Torger

Jeg kan hjelpe til der det trengs ila lørdag og mesteparten av søndagen. Tar med kamera, så jeg kan være vara-hoff-fotograf :laughing:

Heisann, første gang jeg blir med. Har ikke med noe eget, så er også med mest for å hjelpe til.

Hjelper gjerne til med grilling på fredagen, kan dessverre ikke kjøpe inn selv. Ellers kan jeg godt hjelpe til hos Fairy Bricks og/eller i døra i løpet av helga. Kan også bli igjen ganske lenge på søndag.

Wow, takk for all tilbakemelding!

Jeg har oppdatert første post, tror jeg har fått inn alle navnene… Si ifra om jeg har missa på noe, det er litt mange skjema “her og der nå”, så feil oppstår nok.

Vi tar en brief på de som er satt opp på oppgaver lørdag morgen 10.15

Hei

Jeg er med og hjelper med nettverk uansett.

Men hadde også tenkt og melde meg til og hjelpe til underveis gjennom helgen også.

Men har ikke meldt meg tidligere da jeg ikke kan si 100% hvor mye jeg får tatt på meg av vakter gjennom helgen.

Jeg vurderer sterkt og ha bil med hele tiden om det er greit med parkering, så kan feks stille med kjøring/henting om det ikke kræsjer med oppsett/nedrigg av nettverk.