Veggdekorasjoner til Lego-rom

Heisann!

Jeg har nylig kjøpt hus, og er i ferd med å pusse opp dette. Det er planlagt et dedikert Lego-rom på 3,5x4,8m (ca 17m2) med diverse hyller for utstilling/oppbevaring og en større installasjon av Lego City hus/veier/tog på gulvet (til glede for min sønn på 6 år og ikke minst meg selv).

Veggene har jeg tenkt å dekorere med Lego-plakater e.l. og trenger noen tips til hvor dette kan skaffes.

På Bricklink har jeg sett et lite utvalg av plakater (nevnt under Gears), men finner ingen med litt størrelse (og poster-kvalitet) som er tilgjengelige.

På Flügger (de finnes også rimeligere på f.eks. Amazon) får man kjøpt klistremerker med figurer/elementer som kan klistres på veggene, men jeg tror disse blir litt puslete på så store veggflater?

Noen som har tips til andre steder man kan få tak i dette, og gjerne med temaet City?

Det er jo alltid mulig å høre med butikker som selger LEGO, de får stadig plakater. Hvis du spør pent, ber dem ta dem veldig pent ned osv og kan få dem etter at de er ferdig med dem eller at de har fått noen ekstra :slight_smile:

Hei,
Har et par City bannere som kanskje kan egne seg for deg.
Er villig til å selge disse til deg for en billig penge, f.eks porto + pakking
Får ikke brukt disse selv i mitt Legorom :unamused:
Send meg en pm om du er interessert
Bård

det går ann å lage egen tapet, ta bilde av noen lego kreasjoner og dra til en tapet butik så lager de tapet av bildet. Vi har dette i barnehagen, men ikke av lego men svenner, en naturperle i larvik. Det ble veldig bra. litt dyrt menn absolutt vært å sjekke ut

Om du stikker innom Outland i Kirkegata og spør kan du i hvert fall få med deg et par Ringenes Herre-plakater :slight_smile: