Utstillingsvindu på Ringo Glasmagasinet

Leketøysbutikken Ringo i Glasmagasinet har igjen etterspurt om vi har noen MOCs vi ønsker å stille ut i monteret deres i butikken. Vi burde prøve å få til en koordinering mellom medlemmer som har noe å stille ut som gjør at vi kan rotere på det som står der, og at alle som vil stille ut noe får sjansen. Jeg er litt usikker på de eksakte dimensjonene på monteret, er det noen av dere som har stilt ut der tidligere som har det? Eller så skal jeg spørre kontaktpersonen vår i Ringo om det.

Så, hvem har lyst til å stille ut, hva har dere å stille ut, og når kan dere ha det utstilt?

Er ET STORT ROM, med vindu på alle sider:

Før rommet var ferdig innredet så det slik ut.
Nå står det noen scene bord med svart duk på.
Mulig jeg kan sette ut noen ting der, men styret får avgjøre.

Vi skal prøve å koordinere det litt, så i første omgang vil jeg vite hvem og hva som kan stilles ut, og når folk kan avse modellene sine.

Madammen med sokkel kan stilles ut. Er fortsatt pakket ned siden Bygg landet.
Hvis noen kommer å henter henne f.eks så er det ok for meg.
Bare gi meg en “pling”

I juli tenker jeg at mitt lille prosjekt er ferdig, 3,09 meter med danskebåt. Lånes gjerne ut for en liten stund om det er tomrom på Ringo.

buildingpearlseaways.wordpress.com (jeg har ikke skrevet siden desember, fordi det begynner å bli så stort at det er vanskelig å ta bilde av skipet. Men i skrivende stund er det vel 3/5 ferdig, kan godt hende jeg får løsrevet meg lenge nok fra byggebordet til å finne frem kameraet igjen snart).