Utstillingsmonter til 75192

Er på jakt etter en utstillingsmonter til 75192, MF UCS. Ser på nett at det finnes en løsning, puredisplay.com/pureshop/pc/ … tegory=143 - det blir rundt 2000,- ink mva og toll, tenker jeg, og jeg fikk tilbud på 3300,- + mva fra et firma i Norge som lager sånne ting.

Noen som har funnet bedre/billigere/mer kreative løsninger?

Du kunne jo kanskje sett på kostnaden med å lage en selv? :wink:
Den du linker til ser jo ikke veldig gjennomført ut med det sorte knottene man ser som holder alt sammen.

Har planer om å gjøre noe slikt: tayloredbypaul.com/falcon-table/
Ikke noe IKEA har på lager, så blir jo til at man må gjøre det selv.

Tror ikke det blir noe a la bord, nei, er egentlig på jakt etter en enkel og grei “boks”, og husker at å sage i pleksiglass, eller Lexan, som det het for leenge siden, når jeg holdt på litt med det, er krevende. Så etter at det norske tilbudet ble såpass dyrt, kan det være at man leter litt til, før man evt kjøper noe.

Sage plexiglass går helt fint det. Jeg brukte stikksag med treblad. Tar man det med ro så går det bra :slight_smile:

Hvor fikk du tak i store plexiglass uten å bli ruinert?

Biltema har vel?

Coop Obs bygg gikk jeg for. Kosta jo litt, men ikke helt krise.

Vurderer å ha pleksiglass på to sider. En plate i bunn, med pleksiglass i en L form, to solide bakvegger med et Hoth-motiv på. Sånn at det ser ut som den står inne i Hoth-basen eller noe… Men vet ikke om jeg får det til :stuck_out_tongue: