Utstilling Space, Classic Space med flere

Har du noen original modeller eller har laget dine egne modeller basert på Classic space eller senere. Frem til Star Wars tar over.
Dette vil være samletråden rundt space utstillingen.

Jeg kommer til å sette opp en liten base, Mål ikke helt bestemt ennå. Dette er hva jeg tenker å ha på min base.
Monorail.
Egne Mocs
Mulig noe originalt Classic space

Jeg kan ta med originale M-tron modeller. Har og noen sorte landingsplater som de kan stå på.

Jeg stiller med ny rombase-layout med svevetog og “vanlig” tog i Classic Space tema, så fremst jeg får transport fra Tromsø. Har alternativer på gang hvis jeg må ta fly.

Ellers så får jeg se hva det blir plass til og hva jeg gidder å ta med. Blir bare mocs ihvertfall. Kanskje noen små-sett for å fylle på.

Temaet denne gang er forsyningsbase-vedlikehold/verksted med en diger servicehall…stay tuned…

Kjell-Arne

Hvordan skal vi legge det an i år.
Ett Moc område med rombasene og en del originale sett?
Eller blande det litt i sammen for å fylle eventuelt tomrom.

Vi får også Cowboy Gibson med oss i år også. Snakket med han i dag.

Jeg ser at jeg har 7471: Mars Exploration Rover ferdig bygd, noen interesse for at den skal tas med, eller passer den ikke inn?

Hvis vi ender opp med å ha en egen original sett utstilling. Så er den velkommern

Hej Space fans.

Jeg forventer at komme LEGO Space timeline med alle original modeller fra 1979 til 2013 i følgene serie:
Classic space
Futuron
Space Police I
Blacktron I
M-Tron
Space Police II
Blacktron II
Unitro
Spyrius
Ice Planet 2002
Exploriens
Robo Force
UFO
Insectoids
Life on Mars
Mars Mission
Space Police II
Alien Conquest
Galaxy Squad

Forventet plads behov 6 x 85 baseplates

Spennede. Jeg Skal førhøre meg med Harald om vi får plass til dette. Det blit så i tllegg til annen space utstillingg eventuelt.

Supert!

Snakket med Søren om dette under Skærbæk, så plass er det allerede planlagt med :smiley:
Men denne utstillingen betyr egentlig at andre originale space-modeller blir overflødige, såfremt de ikke er en del av en egen layout :slight_smile:

Da er jo alt i orden. Bare komme med Space m.m da. :smiley:

Da blir det standard oppsett for meg og de andre. MOC med litt originalt.

Min del av utstillingen er pr nå og blir nok max 13x5 baseplater medregnet monorailen.

Harald: Får du oppdatert første post ?

Hmmm, hvilken post tenker du på?

Den tråden jeg lagde tidligere, var kun for å skaffe en oversikt over hvor mye vi hadde til utstillingen. Nå er det MOC-påmelding som gjelder for MOCs, legg inn størrelse der så får jeg oversikt over plassbehovet.

Tenkte på utstillings tråden og hvem som har ansvar tråden.
Layouten er jo ikke en ren MOC. Men kan ta å legge den inn.

Som ansvar for Space bordet, så ser det ut til at jeg og Bloom ankommer veldig sent. kl 19 / 20
Vi håper da på at bordet er klart for at vi kan effektivt sette opp layouten utover kvelden.

Det burde gå, såfremt du sier ifra om hvor stort bord dere ønsker! :smiley:

Planlegger å være ute i god tid i år, så skal holde av plass til et par baseplater til deg :slight_smile:

Alt for mye. Det viser seg etter nærmere beregning at det bare er 5x13 knotter :laughing: