Hei!
Supergod ide! Elsker tidslinjer med infoark, og har lyst å gjøre det selv. Jeg har f.eks. spekulert i å legge ved QR-koder, som tar en videre til gamle reklamevideoer 
Vil tro at man ville kunne fylle ut mye av tidslinjen hvis mange deltar med sett fra den epoken de selv lekte mest i. Jeg er født 1990, og har mye scala og noe belville.
Jeg har i utgangspunktet spekulert i å få til en mindre tidslinje med lego rettet mot jenter, delvist inspirert av denne artikkelen:
jaysbrickblog.com/news/from-sca … rds-girls/
-
HOMEMAKER (1971-1982) - har ikke noe av dette tidlige “dukkehuslego” - noen som har?
-
SCALA (1979-1980) - har ikke noe smykke-scala, men har sett det på den blå avis i Danmark (= dansk finn.no-ish) fra tid til annen - noen som har?
-
PARADISA (1992-1997) - jeg har et sett hos mine foreldre i Danmark, men kommer ikke til å kunne få det hit til PKH 2022. Andre som har?
-
BELVILLE (1994 – 2008) - dette har jeg en del av, nok til å utstille litt. Noen flere som har kanskje?
-
SCALA (1997-2001) - dette har jeg store mengder av, har planer om å “gjenopplive” det etterhvert 
-
CLIKITS (2003-2006) - dette har jeg ikke noe av. Noen som har?
-
FRIENDS (2012-ONGOING) - dette har jeg noe av, men vil tro at andre har fine samlinger å stille ut?
-
DISNEY PRINCESS (2014-ONGOING)
-
ELVES (2015-2018)
-
DC SUPER HERO GIRLS (2017)
- artikkelforfatteren har tatt med underindelingene Princess, Elves og Superheltejenter. Slike underinddelinger kan man også gjøre i scala og belville, som hadde ulike serier
- DOTS (2020-ONGOING) her har barna våre en del.
Mulig artikkelforfatteren har glemt noen, si i så fald gjerne ifra
Hvis noen her kjenner noen som kunne bidratt enten til “hele” tidslinjen eller til en jenterettet tidslinje, får dere gjerne tipse dem/tagge/hva man nu gjør her.
Jeg kan prøve å sette opp en hel tidslinje i en post her? Trenger litt tid til å sette meg inn i det, kanskje du har lyst til å ta en snakk, Fabian? 
Mulig det er litt hårete å få til på tre måneder? Vi får se 
Marie-Louise Magni