Utstilling i Tromsø-området

Blir dette noe av? Er endelig tidspunkt fastsatt?

Hallooo! Noen som vet?

Ang. utstilling i forbindelse med åpninga av Vitensenteret, så har jeg fortsatt ikke hørt noe fra dem. Har sendt ett purrebrev hvor jeg spør om litt avklaring. Det er nå en måned igjen.
Altså den åpningsdatoen er jo fastsatt for lenge siden og blir 7.april.

Men på mangel av tilbakemeldinger så tror jeg at vi bør se oss om etter andre muligheter. Noen som har noen ideer?

Kan vi klare helt i egen regi å fikse noe?

  • Det vi trenger da er ett sted/lokale og etterhvert et tidspunkt.
  • Så må vi bestemme oss for hvem utstillingen er myntet på.
  • Så må vi bli enige om en layout og hva som skal stilles ut.

Stedet/lokalet er vel det som bekymrer meg mest. Da det som oftest vil koste penger om vi ikke klarer å få tak i noen sponsorer, eller samarbeidspartnere. Man kan jo også ta inngangspenger, men tror neppe vi klarer å dekke husleie på inngangspengene.

Skal også sende en mail til de som arrangerte den hobbyutstillingen i 2009 (Tromsø Plast Modell Klubb, sammen med en del andre klubber), kanskje de skal arrangere ny utstilling?

Nå har jeg purret igjen på Vitensenteret uten å få en eneste tilbakemelding.
Men anser nå at det er FOR kort tid til å få gjort noe skikkelig planlegging av en slik utstilling, såfremst det ikke er noen andre her som er av en annen oppfatning?

Slev har jeg av bygninger VT og Kirkegårdsveien14, pluss 5 etasjer stor Grand Emporium (med lys), samt LEGO sett med den lille nye banken og trehytta. Ellers har jeg bare Technic modeller ferdig oppbygd. Men har masse tog og togskinner klare og en del kjøretøy av forskjellig slag fra City-sett. Veibaner og slikt har jeg også en del av.

Men, nå viser det seg at jeg må på en utenlandsreise fra 4.april til 7.april, dvs jeg ankommer først Tromsø på natta til 8.april. Så jeg har ikke mulighet selv å være med på selve utstillinga, men kan ha modeller med for å stille ut med, dersom det likevel skulle bli noe. Men da blir det bare en statisk utstilling utenom noen tog som kjører rundt.

Ja tiden begynner å bli knapp fram mot 7. april. Selv er jeg bortreist helt til 3. april…