Ultimate Collector's Millennium Falcon™

Hei Legomenn og -kvinner!

Jeg prøver å ordne en Ultimate Collector’s Millennium Falcon™ til en som fyller 30 år i august. shop.lego.com/Product/?p=10179
Hvor er det beste stedet å få tak i denne til Norge? Ser at Legoshop’en på internettet ikke sender hitover. Er det noen butikker som selger denne her til lands?

Takk for svar!

Shop@Home (S@H) sender ikke til Norge nei, men om du bor nærme grensen til Sverige er jo posterestante ett alternativ…

Er neppe noen butikker i Norge som selger dette settet da det er ett S@H-only sett. Men man skal aldri si aldri, har jo sett sett i 10xxx serien bli solgt i butikk i Norge også med ujevne mellomrom…

Men enkleste er vel å forsøke å få tak i det på bricklink.com, der kan man kjøpe løse deler, både nytt og brukt, samt nye og brukte hele sett.
Se foreksempel på denne linken: bricklink.com/search.asp?itemID=68171

Hei og velkommen!

Som du selv fant ut er det meget vanskelig å få tak i den i Norge. Den eneste muligheten jeg kjenner til er å få den importert fra utlandet. Og, hvis det ikke er for sent for deg, kan jeg hjelpe med å skaffe en og ha den i Norge (Oslo) den 9.8., du kan evt. få den tilsendt i posten hvis det haster. Jeg sjekket nå med selgeren, det ene eksemplaret til 5300 NOK er fortsatt tilgjengelig, ellers blir prisen 5800 NOK. Ta gjerne kontakt hvis du er interessert, tel. 91 82 02 56.

Takk for det, jeg må undersøke hvor mange som blir med på gaven før jeg kan bestemme noe fra eller til. (mye penger for lego, gitt)

Yap, jeg skjønner godt at det ikke er lite penger, men det ER en fantastisk flott og original gave :slight_smile:
(tror ikke noen som helst her på forumet akkurat ville takket nei til en sånn gave… og de fleste er langt fra å være mindreårige - det kan du gjerne bruke som argument).

Oppdatering: fikk akkurat beskjed om at det ene eksemplaret som var billigere ble solgt. Han som driver og skaffer settene ba butikken sette ett stk til side til tirsdag kveld (28.7.), så at han kan hente den onsdag i tilfelle dere skulle bestemme dere til da. Etter det blir det dessverre for sent da han reiser til Danmark. Prisen blir i så fall ca 5800 NOK.