ukjent star wars sett

Har et ubygd star wars lego sett som jeg har trodd har vært droid fighter 7111, men etter å ha sjekket tegninger på brickset.com har jeg funnet ut at det ikke stemmer.
Men problemet er at jeg ikke klarer å finne det riktige settet der…noen som vet om et sett med de samme fargene av et droid skip??
Har tatt bilde av delene men klarte ikke legge det ut her… :nerd:

Antagelig er bildene for store. Hvis du ikke har tilgang til bilde arkiv ala flickr eller Sky/Onedrive så kan trikset være å få bildene ned i kb.

Jeg har et lurt triks i Windows 7 og Outlook. Jeg velger bildene jeg vil legge ut. Velger sendt til og e-mail mottaker.
Da får man opp vindu hvor man kan velge størrelse. jeg tar 640X480 og velger legg ved. Dette gir en mail med bildene som vedlegg.
Men i stede for å sende de tar man å kopierer de ut og lagrer ett nytt sted. Da har man bilder som er blitt mindre i størrelse.
Litt tungvinn men grei nok hvis man skal ha ut noen bilder. Ellers er nok løsningen bilde behandlings program som kan gjøre det samme.

Så ta disse bildene å legg de her.
Lykke til.

Mrfuture

[set]4478[/set] kanskje?

Eller droiden fra 7660?

Takker for svar alle sammen, og særlig takk till Boo som satte meg på rett spor med droiden fra 7660 som stemte på en prikk :mrgreen: