Uåpnet eske Lego Technic 8043 motorisert gravemaskin. Pris ?

Jeg skal selge Lego Technic 8043 i uåpnet eske. Stor gravemaskin med to kontroller.

Skulle gjerne hatt tips til prisantydning før jeg legger den ut på Finn.no e.l. Ble kjøpt til eldstemann for flere år siden, og glemte å bytte den inn da han fikk en annen gave. Kan legge ut bilde av eska hvis jeg finner ut hvordan jeg gjør det. Nypris husker jeg heller ikke. Det er det sikkert noen som spør om.

Takknemlig for hjelp.

http://www.bricklink.com/catalogPG.asp?S=8043-1&ColorID=0

Det høres ut som om den er uåpnet, og i forseglet eske.
Slike selges til rundt 3000 på Bricklink.

Om du får så mye på Finn vet jeg ikke. Jeg ser LEGO solgt på Finn til priser både over og under BrickLink-priser.

Jeg er ikke 100% sikker men tror veiledende nypris var 1599,- når den først kom ut i 2010.
Jeg kjøpte den iallefall for 1449,- på Extra Leker i Juli 2010. Fikk kjøpt nr 2 på samme butikk for 1299,- på romjulssalg i 2011.

På Bricklink (som er stedet vi oftest sammenligner priser med) ligger den fra 3000kr og oppover for ett helt nytt uåpnet sett i eske. (Frakt og fortollingsgebyr kommer i tillegg)
For ett brukt sett kan du få den helt ned i 1500kr (pluss frakt og fortollingsgebyr og lignende).

Så om du har ett sett fremdeles i uåpnet eske som er i god stand bør du kunne få rundt 3000kr for det nå i dag.

Kommer an på om noen er villig i Norge til å betale så mye for den. Må være
noen som mangler den i samlingen isåfall.
Solgt endel av disse, og prisene varierer veldig utifra hvor lenge dem lå ute.
Ny er vanskligere å selge, enn “bygget en gang” :confused:

Tusen takk for så gode svar.

Kanskje jeg kan prøve med en minstepris på 1000kr ?

Altfor lavt! 2500,- eller høystbydene :wink: