TV-Slave - B - Teenage Mutant Ninja Turtles (1990)

Scenene mine er fra 1990-filmen Teenage Mutant Ninja Turtles. imdb.com/title/tt0100758/

Tidlig scene i filmen, Michelangelo og Donatello venter på pizzabudet, som sliter litt med å finne den noe rare adressen…

April O’Neil blir angrepet av fotklanen på t-banen, og Rafael redder henne og tar henne med til gjemmestedet nede i kloakken. Hun får noe sjokk av å se en diger rotte som snakker, for ikke å snakke om 4 forvokste ninja-skildpadder…

Mot slutten av filmen (spoiler alert! :stuck_out_tongue: ), slosskamp med Shredder på et tak.

Flott bygg! Det er sannelig en “cowabunga” verdig :smiley:

Flotte vignetter, likte spesielt den fra gjemmestedet!

Den første scenen er strålende historiefortelling, man kan nesten lese pizza-forventningene i ansiktene til paddene!! Ellers er jeg imponert over hvor fine bakgrunner du har laget til!

Digger de bidragene du og andre har laget. Knall bygg rett og slett

Takk for all de hyggelige tilbakemeldingene :smiley:

Jeg begynte faktisk på dette prosjektet forrige torsdag, så hadde mindre enn en uke på meg til å fullføre :stuck_out_tongue: Tenkte egentlig jeg skulle klare å skvise inn 5 eller 6 scener, men reduserte etterhvert til 4 ettersom jeg så det ikke gikk. Dessverre rakk jeg ikke å bli ferdig med den siste jeg hadde planlagt, så det ble med disse tre :stuck_out_tongue:
Mulig jeg fullfører den fjerde etterhvert…

Fantastisk bra! Jeg liker spesielt containeren med bananskallet i :slight_smile: