TRU Event - lørdag 7 november

Styret i Brikkelauget har mottatt en henvendelse fra TOYS`RÙS om vi kunne tenke oss å bidra med utstillingsmodeller samt stå på stand til TRU Event lørdag 7 november.

Tema: Star Wars

Oppgave: Ta med en eller flere Lego Star Wars modeller, gjerne exclusive/ større modeller eller MOC`s og stille disse ut hele dagen, samt selv stå på stand og være tilstede.

Antall deltagere: Butikkene ønsker inntil 2 personer pr lokasjon.

Godtgjørelse vil bli gitt i form av Legosett.

Aktuelle butikker:

Gjøvik

Hamar (pt ikke åpnet)

Ski

Sarpsborg

Oslo - Alnabru

Sandvika

Kristiansand

Sandnes

Bergen - Lagunen og Åsane

Trondheim

Bodø

Tromsø

Send en PM til undertegnede om du kan være med på et av disse stedene denne dagen og så vil jeg komme tilbake med flere detaljer etterhvert. Førstemann til mølla… :slight_smile:

Hei igjen og takk for tilbakemelding fra flere av dere. Fortsatt er det mange plasser som må fylles og ikke minst av spennende MOC`s innen Star Wars, og her trenger vi MYE mer.
Se litt hjemme om du har noe liggende (med litt størrelse på) og send meg en PM så raskt som mulig.

Jeg har ikke bekreftet tilbake til noen av dere ennå og kommer tilbake med endelig bekreftelse så snart jeg har fått mer oversikt.

Ha en fin uke!

Mangler fortsatt noen i Trondheim, Stavanger, Kristiansand, Sandvika, Tromsø, Hamar og Ålesund - samt gjerne en til i Bergen.
Hvis det er noen med større MOC`s i Osloområdet - vil jeg gjerne høre fra dere også.

Haster litt med tilbakemelding og gleder meg til å høre fra dere :slight_smile:

mvh

Tosca

hei,
lurer på om dere vet om 7. november fortsatt er datoen som gjelder?? Iflg nettsidene til TRU skal de ha SW-event 13+14. november. Se http://www.toysrus.no/nyheder/star-wars.

Heisann

Jeg har akkurat fått nyss om det samme, og har tatt kontakt med Lego i Danmark for nærmere informasjon. I alt vi har mottatt av informasjon står det 7 nov, men har hørt noe om at dette kun gjelder Sverige og Danmark - og at Norge har en uke senere.
Kommer tilbake med mer informasjon så snart jeg har fått tilbakemelding fra Camilla i Lego.

Tosca

Oops Det lover ikke bra. Midt i Jubileums turen ! :open_mouth:

Jubileumsturen er heldigvis 19-21, så der blir det ikke kræsj.

Det var bra. Hadde det for meg at det var den helgen :slight_smile:

Dette var ikke gode nyheter.
Har satt at førstkommende Lørdag til dette, ikke helga etter. Da er jeg opptatt med andre ting.

Eventet det er snakk om er åpentbart kommende fredag og lørdag. Jeg stiller opp i TrU Åsane på lørdag

Hva er det egentlig som skal skje? Synes det har vært lite informasjon fra TRU om dette.

Det lå noe info her: http://www.toysrus.no/nyheder/star-wars, men det er tydeligvis fjernet igjen. I hvert fall er det snakk om et Star Wars arrangement 13+14. november, med tilstedeværelse fra Brikkelauget (jeg og Skriblez skal være på Lagunen i Bergen). Rent konkret hva TRU legger opp til av aktiviteter, vet vi vel ikke helt enda (bortsett fra at de har rabatt på en del LEGO Star Wars sett blant annet). Men vi skal i hvert fall stille ut og bygge litt tenker jeg.

Er det noen som har erfaring med denne typen arrangement og har noen tips til en førstereisgutt? Jeg skal være med i Kristiansand på lørdagen.

Har snakket med “min” butikk og vi skal rett og slett bygge noen konkrete Star Wars-sett (evt sammen med barn som har lyst å være med) og være LEGO “orakler” for kundene. Så det blir nok en del gode LEGO prater og kanskje litt veiledning. Jeg kommer også til å ta med den nybygde (ferdig i går faktisk!) bricklinkede ghetto-edition UCS Star Destroyeren min og kanskje en Steampunk-versjon av en AT-AT(bilder kommer i galleriet), men på Lagunen var det visst ganske begrenset med plass for utstilling så det holdt med ett stort sett.

Høres ut som det kan være verd å ta en tur innom da :slight_smile: får se hva jeg får tid til. Hadde vært greit å vite hvilke sett som er rabatterte. Har lyst på noen flere TFA-sett bla.

Hyggelig med besøk!
Settene med rabatt kan man se på nettsidene til TRU siden de allerede har skrudd ned prisen. Millennium Falcon og X-wingen har i hvert fall levelige priser nå.

Det dukker stadig opp reklame fra ToysRus at de har opptil 50% avslag på Star Wars. Antar dette gjelder alt de har av Star Wars leketøy disse dagene.
Selv om det er en Lego Milenium Falcon i reklamen.

Kun få timer igjen til det braker løs:

Brikkelauget har mange som er medhjelpere hos ToysRUS i morgen og morsomt om det er flere andre som har lyst til å stikke innom og hilse på.

Vi har medlemmer i følgende butikker:

Alnabru i Oslo
Sarpsborg
Kristiansand
Laguneparken i Bergen
Åsane ved Bergen
Sandvika
Hamar

Kanskje vi sees :laughing:

Og på Tiller i Trondheim

Kommer innom ToysRUS på Alnabru i Oslo i morgen ca klokken 15:00 for å se på
hva som er utstilt.
:smiley: