Trick or treat! (Knask eller knep?)

Har laget en liten scene med noen barn som har kledd seg ut på halloween :slight_smile:

Det fins noen flere bilder på flickr kontoen min.

(Ja, jeg vet at det er en uke til halloween, men det skader da ikke å begynne tidlig med dekoreringen? :stuck_out_tongue:)

Var utrolig flott dette, Cecilie! Likte spesielt godt at du har brukt deler fra samlerfigurene :slight_smile:

Likte også treet med skjelettet hengende og porten. Virkelig bra gjennomført!

Veldig kult! :slight_smile: Masse løv, også … ! :slight_smile:

Helt enkelt fantastisk! Du overrasker stadig Cecilie! :slight_smile:

Du har absolutt ett øye for detaljer. Det kommer godt med i LEGO-bygging og slike scenarioer.

Takk takk :slight_smile:

shutinc: Ja, jeg har jo kjøpt så mange av disse figurene, så må jo finne ting å bruke dem til :wink:

Arkitekten: Ingen høst uten løv! :slight_smile:

F0NIX: Jeg lærer stadig nye knep :wink: Jeg trodde først at jeg aldri kom til å klare å bygge noe uten instruksjoner, men så feil kan man ta :stuck_out_tongue:

Cecilie! Du er rå! Det her var bare sykt bra! :slight_smile: Tror jeg må leie deg til å gå over hele lilleby :slight_smile: Glad for at du er her i klubben :slight_smile:

:smiley: Og jeg som trodde det var jeg som skulle lære av dere erfarne byggere i klubben :laughing:

:smiley: Og jeg som trodde det var jeg som skulle lære av dere erfarne byggere i klubben :laughing:
[/quote]
Vel, noen er bare mer skilled enn andre :slight_smile: Du er helt klart rå på detaljer! Smakfult :slight_smile:

når kommer oppfølgern? :smiley:

Detta var superflott :wink:

Oppfølger? Når ungene ikke får godteri og setter i gang med knep i steden? :stuck_out_tongue:

f.eks. ja :wink: eller neste hus =p

Heiaheia! :slight_smile:

Vi får se til neste år, rekker nok ingen flere slike før årets Halloween :stuck_out_tongue: (kanskje jeg kan lage en i året, og så, etterhvert som brikkesamlingen blir stor nok, bygge alle opp igjen og så ha et helt nabolag? :wink: )

Veldig stilig!

Cecilie: Det var en god ide ja :slight_smile: Skal bli gøy å se :slight_smile: