Trenger noen få brikker til PKH

Noen som kan selge meg noen få brikker som de kan ta med på PKH?

Jeg trenger en
1 Wedge plate 4x4 (43719),
2 plate modified 1x2 with clip horizontal (63868)
2 Plate, Modified 1 x 2 with Handle on End (60478)
2 tile 1x2 …

alt i samme farge… noen her som har som kan selge meg og ta med på PKH?
Er litt i en situasjon akkurat nå hvor det å bestille hjem til meg selv er vanskelig,
og tenkte kanskje noen hadde liggende.

Fargen er ikke veldig viktig, så lenge alle har samme farge.

Hvis du fremdeles mangler delene så har jeg dem i hvitt og kan ta dem med til PKH hvis de kan brukes.

Jeg kan tilby det samme men uten tiles i dark bluish grey.

MrFuture: Dark Blusih Gray høres veldig bra ut. Tiles er ikke så viktig, jeg kan bruke 1x2, og det har jeg nok!

Bjørn Einar: Selv om jeg sa farge ikke var så viktig, så innser jeg at DBG er bedre enn hvit, men takk for tilbudet!

Føltes så unødvendig å opprette en ny tråd for én skarve del, så jeg henger meg på her. Er det noen som har én - 1 - 1x1 plate i… nå fikk jeg lyst til å skrive Deep Purple, men den heter vel dark purple på BrickLink. Finnes kun i ett sett, Harry Potter-bussen. Det er altså den lillafargen jeg er ute etter. Trenger bare én!

Den kan jeg ordne, går greit med levering på PKH?
Synes kortreiste brikker er best :slight_smile:

Har sendt en PM
Hadde denne liggende. Greit å gjengjelde hjelpen fra i fjor.

Eiker, jeg hjalp herren fra fremtiden med noe småtteri til PKH i fjor, så han har tilbudt seg å gjengjelde tjenesten. Ellers mange takk! :slight_smile:

…og der dukket et par nye problemer opp. Noen som har en 1x2 jumper plate i mørkeblå å unnvære?

Og, men dette er lite sannsynlig: Noen som har en bit grønn flex tube? Lengde er uinteressant, jeg trenger bare en centimeter eller så…

EDIT: Og tror du ikke sannelig det løste seg, det også. For noen strålende mennesker man omgir seg med i dette lauget, altså! :smiley:

Jumper: check!

Mange takk, Matija - men altså: Jeg har allerede fått hjelp :slight_smile:

Jeg har begynt på fortau på modulhuset mitt og oppdaget at jeg har færre ledige dbg tiles enn jeg trodde… Jeg trenger minst 16 2x2 pluss 1 1x2 for å få et ferdig fortau uten å “låne” fra noen av de andre modulhusene…

Kan også være interessert i større litt større kvanta om noen har en haug på lager.

Det kan jeg ordne. Send meg pm med hvor mange du trenger så tar jeg med

Håper det er greit at jeg også benytter denne tråden fordi jeg trenger noen brikker:

Er det noen der ute som skal til PKH og som har: Bricklink no: 51739 Wedge plate 2 x 4 i farge “Red”? Jeg er desperat på jakt etter 4 stk til mitt prosjekt?

Tosca

Jeg har ikke kommet så langt som til å slakte de settene noen kjøpte på “for godt til å være sant”-tilbud fra LEGO.com som viste seg å være sant likevel, men det vil si at jeg har åtte sånne liggende, ja …

Stemmer det og de kjøpte faktisk jeg også…og dermed har jeg til selv :slight_smile: Takk for tipset Herman !!

Min tur til å spørre. :wink:

Noen som har to av denne i hvit?

[part]553c[/part]

Jeg har og kan ta med

Apropos, noen som har medium blue minifig legs, complete assembly 1 stk
og transclear tile 1x1 1 stk?

Baard

HenrikLego: Ja
Baard: Ja

Takk baard! Og takk Matija, men siden baard var først lar jeg han få hjelpe meg. Veldig snilt! :slight_smile: