Trenger noe småtteri til PKH

Hei!

Det er ingen krise om jeg ikke får tak i dette, men hvis noen tilfeldigvis har det liggende og ikke trenger det, bytter jeg gjerne litt penger mot det :slight_smile:

Jeg er først og fremst på jakt etter to slike:

…jeg trenger ikke bunnen, bare selve antennen. Men den må være i light bluish gray, jeg har nok av gamle grå. Og det er en forholdsvis sjelden farge for den delen. Det enkleste er kanskje om noen har liggende for eksempel en

[set]7711[/set]

eller

[set]7708[/set]

• i begge disse to settene skal det være to slike antenner.

Den finnes i andre sett også, men de er enten større eller sjeldnere, så vidt jeg kan forstå.

Jeg er også på jakt etter en RØD en av disse:

Det trenger ikke være denne nye varianten (87544), det funker bra med en gammel også (2362b). Men helst ikke altfor ripete.

Og til slutt, hvis noen har liggende en av disse:

…er jeg også interessert. Fint om ikke den heller er altfor oppskrapet :slight_smile:

Are

Den der var det sannelig ikke mange tilgjengelig av, noen idé om hvorfor? Er det den hersens Akira-sykkelen igjen?

Jeg stusset litt på det selv også, men hadde ikke tenkt på det alternativet. Godt mulig du har rett - det er ikke mulig å se det ut fra bilder, men det skulle ikke forundre meg om det skjuler seg en av disse et eller annet sted i sykkelen.

Skal prøve å huske å se etter etter jobb ikveld :slight_smile:

Flotte greier :slight_smile:

For øvrig: Er det noen av dere som vet hvem som driver BrickLink-sjappa Harryland (i Østfold)? Der ligger det kanskje en løsning, nemlig.

Ja, jeg har handlet av Harryland. Han heter Espen og bor i Tistedal. Jeg dro hjem til han. Hyggelig fyr. Han kjente til Brikkelauget.

Kan hjelpe med et rødt 1x2x3 panel. Brukt og litt matt, men ikke herpet.

Gikk til innkjøp av et par slike for en stund siden fordi noen klagde på i overkant god lufting på loftet i Popsicle House :slight_smile:

Hahaha! Det husker jeg jo når du sier det. Strålende det :slight_smile:

Light bluish gray lever har jeg gitt bort 20 av og er tom :confused:
Hadde ikke de andre på byggerommet, men skal se om jeg har de i et annet sted :slight_smile:

Det er jo for så vidt forståelig at de er ettertraktede, de ser ut til å være hjertelig til stede i noen Star Wars-sett.

UCS Millennium Falcon trenger vel 92 av de eller noe slikt.
Det er vel også det mest bricklinkede settet, så så og si alle halvsjeldne biter har blitt sugd opp av folk som ønsker å bygge den.

1. Men som du sier: Forståelig.

Trenger du disse til PKH eller dagen derpå? :smiley:
Jeg fant 1 løs LBG antenne, og når jeg tenker meg om så har jeg en Exoforce sentry også men ikke 100% sikker på om den er komplett m/ antenner siden den er bygget fra en brukt lot. Får ikke sjekket før jeg er tilbake onsdag i neste uke.

Jeg sier fra hvis jeg ikke får ordnet det før - i så fall mottar jeg den gjerne i Billund. Skulle hatt dem til PKH, men det er ikke akkurat verdens undergang med en så liten detalj på én MOC :slight_smile:

Du kan få låne to levers med fot av meg under PKH, forutsatt at jeg får de tilbake med en gang PKH er over.

Tar sjansen på å låne tråden litt. Jeg trenger følgende:

Oppdatering: alt jeg mangler skal være i orden nå, takk for hjelpen til alle som har bidratt! :smiley:

Da har jeg sjekket, har 2 stk i LBG (med sort base). Kan sende via post hvis du gir beskjed tidsnok (alternativt så kan du takke ja til tilbudet fra Herman og få dem i Billund).

Hvis du gidder hive dem i posten med det samme skal du bli rikelig belønnet i Billund :slight_smile:

Er det LEGO-varianten av å få sin lønn i himmelen? :laughing:

Haha. Det skal du ikke se bort fra :slight_smile:

Utrolig hva slags tabber man gjør når man bestiller seg deler i en fart. Jeg trengte en av disse:

…enten den nye typen, som du ser her, som bare finnes i ett eneste sett i rødt - eller den gamle typen. I ganske ålreit stand. Så da bestilte jeg en… trodde jeg. Men så bestilte jeg feil vei.

Jeg trenger altså én av de dørene, 2 bricks høy, som åpner seg mot klokkeretningen, sett ovenfra.

Finnes for eksempel i

[set]8153[/set]

og

[set]8155[/set]

Anyone…? :slight_smile: