Trenger hjelp med Sand Green

Er det noen som har:
1x2 Jumper Sand Green [part]3794[/part]
1x2 Tile, Modified 1 x 2 Grille [part]2412[/part]

Trenger endel, og ønsker veldig å kjøpe vis noen har :smiley:

Da har begge deler i postkassa fra BrickLink :slight_smile:

Saken er henlagt pga brikkenes tilstand :smiley:

jeg tillater meg å overta tråden :slight_smile:

jeg er på jakt etter [part]4216[/part] i sand green.

trenger 56 stykker, for å være presis, men alle monner drar…

Da vet vi vel alle hva du trenger dem til :slight_smile:

Tipper BrickLink er ditt beste alternativ. Det er en velkjent sak at det koster å bygge seg en Green Grocer…

Hehe, tydelig mål ja :smiley:
Jeg driver sakte med det samme. Er vel 90% ferdig, men smålei.
Det er allerede en tråd på akkurat dette, og jeg tenkte også å bruke 98283, så dukka det opp bilder av det tilogmed:
viewtopic.php?f=4&t=4451
Jeg syns i grunnen begge variantene ble fine, og dette er og blir en uoriginal kopi så det er helt greit at det ikke er helt likt.
Kanskje en sand blue variant hadde blitt fint også. Da er jo 4216 tilgjengelig nå til en fornuftig pris.

Jeg ga opp… blir rett og slett for kostbart med 4216, til ~28 kroner biten, og i tillegg de andre sand green bitene. Var dritt, for både Brickdome og mySmallBricks hadde store deler av BOMen inne. Oh well.

GG med uoriginale biter ser veldig bra ut, og jeg ser på eBay at en del selger dem som “improved”, “with new parts”… :slight_smile:

Nei vettuhva, det var for kjapt :smiley:

De andre sand green kan du begrense litt, 1x8 skipper jeg og bruker de kortere i stedet.
I tillegg kan du jo bytte ut sideveggene som blir skjult mot nabobygget også med f.eks LBG
så sparer du litt der. Ulempen er jo at du ser det inni om du løfter en etasje.
Men om det bare står statisk til pynt sammen med andre så kan du spare endel.
Og med mindre du limer dette så kan det jo byttes om de kommer i produksjon igjen…

Har du sjekket med utenlandske butikker om de har disse delene billigere ?

Alternativt “blue” grocer:
eurobricks.com/forum/index.p … opic=97646