Trenger help av dere her.

Hei jeg skal sortere lego klossene mine, ikke teknisk lego hva skal jeg kjøpe for ha lego i, har ikke så mye som dere. Det jeg bruker nå er de i linken men lokket fester seg ikke helt. Er det noe bedre en de Frysebegerene dere. håper det er leslig er ord blind :smiley:
res.cloudinary.com/norgesgruppe … 120160.jpg

Heisann! Forsto alt du skrev :wink:
Litt større gode bokser er de som smågodt løsvekt kommer i. De fleste er gjennomsiktige.
Bare å spørre i butikker. Slik begynte jeg for noen år siden, og fungerte lenge.
Sorteringssystem kommer litt an på mengde lego du har, og hvilken måte du skal sortere på.
Det er det billigste alternativet :wink:

Hei

Jeg bruker Smart Store-eskene. De finnes i nesten alle størrelser og fungerer veldig bra. De er helt tette. De jeg kanskje liker best er disse: coop.no/sortiment/obs-sortiment … re-3507211

Hvis du ikke trenger at de er tette så er TROFAST-serien til IKEA veldig fin. ikea.com/no/no/catalog/products/S49123405/
Jeg har laget et LEGO-bord hjemme med fire stk av denne, men med forskjellige type bokser.

Deler som du har få av kan sortreres i oppbevaringsbokser, f.eks disse fra Clas Ohlson
clasohlson.com/no/b/Jernvare … og-skuffer

Clas Ohlson har også de omtalte smartboksene i ulike størrelser.

Hehe, begynn med å lese denne: news.lugnet.com/storage/?n=707

Jeg bruker for det meste Ikea Samla, mye fordi jeg bor nær en og de er endel rimeligere enn Smartstore.
Oppi disse boksene er det gjerne zip lock poser. Staples har godt utvalg av det.
Har noen Smartstore for transport.

Andrew har et godt tips på de godteboksene, og nå er det nok sesong for dem med påsken.
Stikk innom din nærmeste matsjappe om det er passe størrelse for deg.

Apropo Clas, så har jeg funnet ut at clasohlson.com/no/Raaco-skuf … r313404002 ). Bonus, de er enkle å frakte med seg, bærehåndtak på toppen av racket, og i hver “skuff”.

Hvis du går for smartstore er noen typer på salg i 3 pk på ulike coop butikker nå, her har prix str 31 og extra str 15

prisen på str 15 hos coop extra?

noen som vet hvor en får tak i metallic edition?

Tusen takk for hjelpen dere, :mrgreen: :mrgreen: jeg tenk til å kjøpe 10 til 15 ]SmartStore Colour 15 med innsatser , jeg får noen kr igjen på skatten da bruker jeg 1500.kr til 2000.kr på SmartStore . er for mange esker med ferdiglego sett her som tar opp for mye plass her.