Transport Værnes - Trondheim / Transport Airport - Trondheim

Som ved tidligere PKH utstillinger kommer jeg kjørende nordfra til Trondheim og passerer da Værnes lufthavn ca 14:30.
Med dette i tankene tenkte jeg og lage en tråd for de som eventuelt er interessert i og sitte på innover til Trondheim.
(Blir litt feil og kjøre rett forbi flyplassen uten og hjelpe noen :wink: )

Jeg har plass til en person i bilen med meg innover i første omgang, er det flere som vil sitte på kan jeg fint ta enda en tur hvor jeg vil ha plass til 3 personer og noe bagasje.
Når det kommer til plass skal det gå fint at hver person har med seg for eks. en medium koffert/bag samt noe annet.

Send PM eller skriv i denne tråden ved interesse.

As with the previous PKH shows I’ve been to I’ll be passing the Airport (Trondheim lufthavn Værnes) at about 14:30 on my way to the exhibition on Friday.

With this in mind I thought I’d make a thread offering a ride to anyone arriving by plane.

I can fit one person and a fair bit of luggage the first time I pass the airport, if more people are interested I can make a second trip that should fit some 3 people and luggage.

Just send me a PM or post in this thread if you are interested. :slight_smile:

Jeg har fly fra Værnes 21.20 på søndag, og har plass til en dit med moderat mengde bagasje om noen har fly i samme tidsrom.

Jeg har fly 21:15 på søndag, så dette høres ut som det kan passe veldig bra. :slight_smile:

Da har vi en avtale :smiley:

Litt seint, men eg landar etter planen 14.40 i dag. Har ikkje med mykje bagasje. Men “toget” er kanskje kjørt for denne?

Fredrik

Det går om du godtar og sitte litt trangt.