town hall

da er Town Hall kommet i Lego Store, og bestilt…dyrt men. Må nok vente litt får jeg prøver å skaffe meg GG også.
Har bursdag i dag så da tok jeg meg friheten til å bestille gave til meg selv… best slik. Med velsignelse fra kona først da, det er jo hu som bestemmer

:laughing:

Hehe, thats life :slight_smile: Grattis med dagen!!

Da skal Town Hall være på vei til meg også. Håper det ikke blir noe kluss med leveringen denne gangen også; sist fikk jeg levert Fire Brigade istedet for Pet Shop… (krysser fingrene)

Noen som har fått dette settet ennå? Jeg venter fortsatt utålmodig på mitt, og på pakkesporingen har det ikke fått noen estimert leveringsdag ennå engang! Bestilt 1. mars, melding om at sendingen er sendt den 7. og siden det ingen bevegelser. Status nå er ‘Shipment tendered’, som ikke sier meg så mye. Mulig jeg er utålmodig, og nei, jeg betalte ikke 135 kroner ekstra for å få det raskt levert, men hvor lang tid er det egentlig normalt at det tar? Pågangen på Town Hall kan da umulig ha vært så massiv at ikke et såpass stort selskap som LEGO håndterer det?

Greit da, så er jeg kanskje bortskjemt med på-døren-to-dager-etter-bestilling-leveringer fra andre nettbutikker. Og kommer settet i morgen - eller bare denne uken - så skal jeg slutte å sutre. Det er bare at mangelen på progresjon i forsendelsen får meg til å frykte at det blir en gjentakelse fra forrige gang. Og jeg er så veldig klar for å bygge NÅ! :slight_smile:

Flere som venter…?

Samme her, bestilte 1. mars og ifg sporingen er pakken forhåndsmeldt først 7. mars(!!) Så det betyr at den fysisk ikke har forlatt Legos lager enda. Det har tatt mye lenger tid enn normalt. Bestilte også en del PaB fra Lego 7. mars og det ble sendt dagen etter, 8. mars. Så liten tvil om at det er noe muffens ute og går.

Muffens, ikke minst :unamused: Settet er nytt, kom ut først 1.mars, og alle vil ha det (akkurat som dere to, inkl. de mange som forhåndsbestilte det). Så nei, det er ikke noe rart med at det tar noen dager ekstra i forhold til det vanlige.

No offence, vi bare prøver å få tiden til å gå :slight_smile:

Hmmmm… har stoppet helt opp hos Lego(?) tydeligvis… Både TownHall av 1. mars og PaB-bestillingen av 6. mars er “shipped” hhv 7. mars og 8. mars ifg orderstatus men det er ikke noe info etter det… Det er unormalt. I allefall mtp PaB bestillingen… Kan forstå at det er travelt på TownHall-lageret for tiden…

Ikke ment som trådkupping, men…kanskje det går kjappere å delta på PKH med en MOC, hvor Town Hall er premie? Town Hall’n er iaf allerede på plass i Trondheim, bare så sabla synd den ikke er min…enda:p

harald-

Synd jeg bor i Bergen da :slight_smile: Italian Ice Bar hadde ikke nådd opp likevel så da er det vel ikke så synd anyway :slight_smile:

Hva mener du med at den ikke hadde nådd opp ? Den er da meget på høyde med Lego sine egne modulære hus. Og husk i tillegg er det en iskrem kiosk med noe ekstra vi snakker om her :slight_smile:

:slight_smile: Takk for det, men jeg har jo sett bilder av en del MOCs rundtom og sammenlignet med dem har jeg et kort strå. Men det kunne blitt gøy uansett :wink:

jojo, men kansje ikke alle deltar da vet du. Nei her må du tenke på deg selv. Og jeg for min del hadde ialle fall hatt lyst til å iakta denne litt på nært hold og ikke bare på bilder…

Jeg ser ikke problemet :stuck_out_tongue: Jeg bor i Oslo, og jeg kommer :smiley:

Mulig noe sleivete sagt fra min side da. Sagt på en annen måte: Dumt det er så langt unna for min del. Har 3 barn under 12 år og en rimelig høygravid ektefelle hjemme så det er ikke så lett for meg å “bare stikke av”.

Wah-pssshj!

Hehe, neida :slight_smile:

Skjønte ikke den men det er sikkert like greit.

At vår yngste datter på 18 mnd er multifunksjonshemmet med en særdeles sjelden og nyoppstått hjernefeil gjør ikke tingene bedre. KAPISCH!

Det var uansett ikke dette denne tråden skulle handle om.

Føler med deg her. Kan ikke være lett og takle.
Lykke til og håper det ordner seg.
Du får komme sterkere tilbake når familielivet har ordnet seg.
Ingen sier noe på det.

Til info kontaktet jeg LEGO brukerstøtte i går, siden forsendelsen ikke har rørt seg siden 7. mars, og de er på saken. De skulle undersøke hva som hadde skjedd og gi meg tilbakemelding i løpet av et par dager. Det var ikke normalt at det skulle ta så lang tid, og det virket ikke som om de hadde hørt noe om leveringsproblemer. De sjekket også med lageret i Danmark uten hell, så det er nok ikke en ‘kjent’ feil dette.

Er det noen her som har mottatt Town Hall ennå?

Jeg sendte mail til Lego med samme etterlysning 13.03.12. Har fortsatt ikke fått svar… DHL har “picked up” forsendelsen i Polen 07.03.12, Posten.no har mottatt melding om at forsendelsen kommer inn i systemet deres men der stopper der. Det har nå gått 16 dager siden jeg/vi bestilte TownHall og så vidt jeg vet er ikke pakken min kommet til Norge engang.

Rart hvis dette ikke er et kjent problem…

PaB-bestillingen jeg la inn på lego.no 07.03.12 ankom mitt postkontor i dag…