TMNT Leonardo

Jeg lovte Lasse at jeg skulle lage TMNT i litt større skala på BTC Oslo, og fikk endelig laget første modellen. Det ble Leonardo av fargehensyn (ikke nok oransje og lilla), så de andre må komme etter et par Bricklink-bestillinger.

Legonardo :laughing: :laughing: :laughing: har full-range artikulasjon på alle ledd, samt munn som åpner og hender som kan gripe. Han har dessverre skippa et par leg-days, så muskulaturen der og på armene er tilnærmet lik.

Jeg ville lage noe som minnet meg mest mulig om lekefigurene fra 90-tallet. Vi pleide å lage sandslott og krige mellom Shredder sine styrker og skilpaddene. Michaelangelo er favoritten, så han er nr. 2 til å bli bygget. Må sikkert lage en bil i skala til disse og… :open_mouth:

Stay tuned!

moc-pages.com/moc.php/434881

Me like!

tommel opp

Den ble da bra!.
Så en del på de på 80 tallet :slight_smile:

Veldig stilig! Gleder meg til å se resten!

Ting jeg har lært underveis;

Ha alt klart slik at man slipper å vente ukevis på Bricklinkede ordre

Det finnes generelt for få deler i fargen Dark Purple

1x1 kvardatisk knott i Dark Purple er sinnsykt dyr, prøv å unngå elementer som bare finnes i ett sett…

Jeg tror disse kan ha godt av en tur til Trondheim …:slight_smile:

Jeg også. Kjempekule!

Da får du ta de med, jeg må jobbe :unamused:

Drit rått :open_mouth: :open_mouth: :smiley: :smiley:

Disse var fantastiske!!

Og jeg tar dem gjerne med for deg til Trondheim! Jeg er ikke sikker på om du kan være med i noen konkurranse, men disse blir populære på en utstilling, særlig med tanke på at de har en ny “vår” hos barna. Nå er de populære igjen, og jeg har selv en 7-åring som elsker TMNT ting :smiley:

Kreativ og stilig, Erman. :astonished: