Til salgs

Driver å rydder plass, og tenker kvitte meg med 6 stk. kule butikk modeller av diverse legosett. (Sånne i egne monter) Flere har både lys og lys. Aner ikke verdi/pris, så det er bare å komme med forslag hvis noen er interessert :slight_smile:

Jeg får ikke til å laste opp bildene her, men send meg en mailadresse på inbox, så sender jeg bilder :slight_smile:

Er det snakk om noe sånt:
http://www.bricklink.com/catalogList.asp?catType=G&catString=539

Jepp, men bare store. Har kastet alle de små.

Byr 500kr for Lego City 7633 Displayet :slight_smile:

Hjelper selger med og legge ut bilder :slight_smile:

flere bilder for selger :slight_smile:

Tusen takk, det var snilt :slight_smile:

Kunne være interessert i de to Star Wars-settene, om det aksepteres 500 pr. stk. Spesielt klone-skipet, det var det som sporet guttungen inn på SW-Lego når han så den på barne-radiologisk på Riksen.

Er vel en fordel å hente disse? Ser for meg trøblete diskusjon med posten når disse kommer frem i fler kolli enn de var sendt som, så hvor i landet kan de hentes?

Får la de stå i et par dager så folk får tenkt seg om :slight_smile:

Flere måter å frakte på. Nimber er genialt :slight_smile:

Btw, alle monter er pent behandlet og virker slik de skal

Jeg bor i Tomrefjord, Møre og Romsdal. Midt mellom Ålesund og Molde.

Spørsmål (til de som vet): disse modellene i boksene er lima? Jeg syns det er veldig kule utstillinger, men tar opp litt mye plass. likte tanken på å ha de på en barneavdeling på et sykehus eller noe. fin tanke!

Har tre sånne displays selv og alt inni er limt ja, noe er til og med skrudd fast. Settene har ikke så stor (nytte)verdi utenfor boksen. Men jeg digger dem! Utrolig fine å se på. Lyd og lys setter prikken over i’en

Man kunne kanskje hatt slike på jobb :wink:

skriblez: hehe, på noen arbeidsplasser, kanskje.