Til salgs på finn.no

Noen som trenger veiplater etc.

SJEKK UT i Oslo.

http://www.finn.no/finn/torget/tilsalgs/annonse?finnkode=34173523

Noen som ikke klarer å vente på at lego friends skal komme på salg, kan jo dette være en fin mulighet:

finn.no/finn/torget/tilsalgs … e=35135888

Antar det er en del godbiter for dere som lager moc`s der?!

Jeg regner med du vet Friends kom ut for en stund siden? Mars var det vel.

Han skreiv “komme på salg”. Antar at han da tenker på at de er til nedsatt pris.

Og når vi er inne på emnet Friends. Var en runde på flere butikker før helga og mange steder var det nesten tomt for LEGO Friends i hyllene. Super Heros var kommet inn istede for virket det som. Var Friends serien bare ett kort blaff eller er de bare midlertidig utsolgt?
Har jo selv en av hver alle de som kom ut i mars og gleder meg til resten kommer ut også. Mange flotte farger i disse settene. Og ikke minst liker jeg de 16x16 platene som er med der. Generelt sett flotte sett for oss som liker å bygge hus i LEGO.

Sant :wink: den kan jo leses på to måter =p

Gleder meg også til neste pulje kommer =)

Men LEGO har jo nevnt at salget har gått supert, men ikke hørt noe om at dem skulle være tomme.

Kanskje det bare har solgt så bra at de er utsolgt? :wink: Et kort blaff er det nok i hvertfall ikke. LEGO satser hardt på Friends, og ønsker at det skal bli en ny “evergreen” slik som City er, altså at det kommer nye sett hele tiden og aldri dør ut. Det gjenstår jo å se om de får til det, men enn så lenge er nok Friends kommet for å bli.

Lego sliter med å levere Friends.

Selv om det kan sies mye stygt om “rosa jente-LEGO” og stereotypier rundt dette er det i alle fall riktig format for minifigs og ikke sånn Belville-/Scalatulleformat :laughing:
Om det varer vil vi få tilgang på masse deilige farger i lang tid framover :smiley:

aj-ml

finn.no/finn/torget/tilsalgs … e=35800444

En liten lot med mye Star Wars ser det ut til…