Tiger i naturtro størrelse

har ingen aning om hvor mange som har bygget den nei, det er sikkert en del av dem vil nå eg tru. veit om kun 1 for øyeblikket og den er min.

Utrolig stilig, og full av beunder! Har forsøkt å bygge i denne størrelsen før, og det er mye jobb og tålmodighet involvert, så dette har jeg stor respekt for!

takker så meget. ska nå vær ærlig så var det en periode underveis der eg spekulerte på om eg orket å fullføre, det vart retn å sletn for voldsomt følt eg der å da. Men eg følt nå at bare at det måte fullføres då eg had fåd donasjoner i form av både kroner og brikker frå både kjente og enda fleire ukjente som ønskte å bistå for å få fulført prosjektet. Så en periode så var nå alle dem som donerte som så å si fikk meg over kneiken kan du sei.

toppen av kransekaka er nå at eg har faktisk tenkt ut va eg har lyst til å bygge som neste prosjekt. den blir nå ca2m høy. heldigvis så har eg ikkje tegning til den, ikkje trur eg det eksistere heller. men om eg orker det blir nå en annen kapitel for seg sjølv.