The LEGO Adventure Book, signering

Hei!

Det er jo en del av dere som allerede har skaffet dere (signerte) eksemplarer av Megans bok The LEGO Adventure Book. Men for de av dere som ikke har det, blir det mulighet til det denne måneden, hvis dere er i Bergen, Trondheim (og muligens Oslo). Megan kommer nemlig til På Kloss Hold, og reiser innom Bergen på vei opp og innom Oslo på vei ned.

I Bergen blir det boksignering på Outland i Fortunen torsdag 25. april fra kl 16 og trolig en time eller to utover.

I Trondheim blir det boksignering på Outland i Mercursenteret, Kongens gate, lørdag 27. april fra kl 12. Det vil jo også være mulig å kjøpe boka og få den signert i løpet av På Kloss Hold, så hvis du skal dit er det ikke nødvendig å dra til Outland.

Det er også mulig at det kan bli en signering på Outland i Oslo tirsdag 31. april. Men det kommer jeg tilbake til. Der blir i alle tilfelle ikke jeg, men om min signatur mangler i boka di er det vel neppe noe svært tap :wink:

Boka vil koste 250 kroner i butikken hos Outland - det er faktisk 30 kroner mindre enn de vanligvis tar.