The Journey to Weathertop

Etter å ha møtt Aragorn i Bree, fortsetter Hobittene på sin ferd mot Rivendell. På veien fører Aragorn dem innom ruinene på Weathertop, hvor de får et ubehagelig møte med Saurons tjenere…

Jeg har alltid vært en stor fan av The Lord of the Rings, men dessverre gikk jeg glipp av settene da de var i salg. For noen uker siden bestemte jeg meg endelig for å anskaffe noen av settene, og med god hjelp fra felles brikkelaugetmedlemmer har jeg nå fått tak i de viktigste figurene fra Middle Earth.
Dette er mitt første MOC med LOTR som tema, og viser Aragorn og Hobittene på vei til Weathertop.

Veldig kult! Liker stemmningen i scenen her, med “høst” trær og mye vegetasjon.

Ringenes Herre settene er noe jeg angrer på at jeg ikke kjøpte når de var ute… Skulle likt å ha noen scener og figurer fra de fantastiske filmene ( som jeg så igjen tidligere i år og forelsket meg i helt på nytt! Hadde glemt hvor fantastisk bra de er!), men jeg har det ikke i meg å betale “collector”-priser for dem :slight_smile: håper egentlig at de kommer tilbake en gang, men tror det er mye å håpe på…

Fantastisk farge kombinasjon. Likte veldig godt basen også, fint bygd. Og ikke minst godt fotografert.

Steinar

Kult! Denne hadde jeg sansen for. God avslutning i kantene, noe jeg synes ofte blir litt feil.

Meget pent gjort!

Pent!
Godt å se du fikk tak i figurer, gleder meg allerede til neste modell :mrgreen:

Den var skikkelig fin! :smiley:

Skikkelig fin modell. Liker måten du har bygd landskapet på. Føles så naturlig.