Tatoverte minifigs

Gammelt nytt, men jeg syntes de var tøffe.
Så vidt jeg forstår er dette et reklamestunt fra Pilot.
Gadd vite om noen har virkelig sittet med lupe, heller mer mot bildemanipulering.
Blekket må vel også være spesielt og feste godt til ABS.

scaryideas.com/content/18958/

Så da er det opp til Lego å komme med noen sånne i serie 7/8 minifigs.
En biker hadde vært tøfft, eller Kat Von D. :smiley:

Denne karen er i alle fall ekte, og kan kjøpes for den nette sum av 15 dollar:

http://shop.citizenbrick.com/Ink-Enthusiast-81315.htm

Kvaliteten er upåklagelig, jeg har en selv og vet hva jeg snakker om. Kunne ønsket meg et par ekstra torsoer, men Citizen Brick selger (foreløpig) bare komplette minifigs, dessverre.

PS: Hvis en moderator gidder å slette dobbelt-posten, er det fint. Jeg trodde jeg var logget inn, men var det ikke likevel, så det dukker nok opp et anonymt innlegg som er mistenkelig likt dette…

Fant ikke bedre tråd å stille mitt spørsmål…:

Jeg så nylig et bilde av en minifig med Brikkelaugets logo “tatovert”/gravert på brystet. (Tror det var en jente minifig som satt på en benk utenfor Mortys gigant GE)

Finnes disse i flertall? Kan de kjøpes?

Idè 1:
Ville det vært en god idè å lage Brikkelaugets logo in real bricks? Et slags eget lite Exlusivesett :wink:
Den består jo av 2 stk hvite 2x4 bricks med en custom minifig med Reddish brown Bar 6.6L with Stop Ring

Idè 2:
En egen liten nettbutikk, der BL pique kan selges sammen med feks. idè nr 1, musmatte med BL-logo trykk og andre custom minfigs, mulighet for å bestille et bestemt utvalg av bricks med gravert tekst (custom på bestilling). Blir jo ekstraarbeid for noen…som har graveringsmaskin men man tar seg jo betalt…

Bare litt idèmyldring fra Bergen.

Brikkelauget fikk laget disse for en stund siden (et par år eller lengre siden). Det er trykk på minifig torso. Det har vært noe utfordrende å få laget nye, da han som gjorde det ikke gjør det lenger. Brikkelauget solgte da disse til medlemmer. Jeg vet at beholdningen er noe slunken eller tom, men det kan andre svare bedre på.

Vi har noen få igjen ja, så det må vi nesten være litt sparsomme med.

Det var leit, skulle fått laget flere. Hadde vært kjekt å hatt i allefall èn. Kunne vært avbildet med feks. MOCs, som i reklame/produktplassering :wink:

Håper den eller de ansvarlige annonserer om det blir aktuelt å gjøre dem tilgjengelig for laugets medlemmer.